رگولاتوری

July 27, 2013
18:52 شنبه، 5ام مردادماه 1392
کد خبر: 56385

مهدیون جانشین پورنگ نیا در هیئت مدیره زیرساخت شد

مراسم تودیع ومعارفه مهندس پورنگ نیا عضو سابق هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ومهندس مهدیون عضو جدید با حضور حسین مظلومی معاون وزیر و مهندس خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت برگزارشد.
 
در این مراسم  که ظهر امروز 5/5/92 درسالن شهید نصراللهی برگزارشد،جمعی از مدیران و همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت و فناوری اطلاعات حضور یافتند،
 
در این نشست ، مهندس مظلومی ومهندس خسروی  اززحمات مهندس  پورنگ نیا تقدیرکردند و به رسم یادبود هدایایی از طرف شرکت به ایشان اهداء شد.
 
پورنگ نیا: شرکت ارتباطات زیرساخت یک شرکت تاثیرگذاروخدمت رسان به نظام جمهوری اسلامی است
 
پوررنگ نیادر مراسم تودیع خود گفت: فردا روز جدیدی را آغاز خواهم کرد،اما احساس جدایی از شرکت ارتباطات زیرساخت ،ندارم.
 
 
در این مراسم که با حضور معاون وزیرو رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت،مدیر عامل شرکت وجمعی از مدیران  برگزارشد،مهندس پورنگ نیا گفت: امیدوارم  در دولت جدید،شرکت ارتباطات زیرساخت  جایگاه واقعی خودرا پیداکند.
 
وی افزود:فردا روز جدیدی را آغاز خواهم کرد،اما احساس جدایی  از شرکت ارتباطات زیرساخت ،ندارم
 
عضو سابق هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد:من همیشه یک کارشناش هستم و سعی می کنم در همه کارها ارتباطم را با بدنه کارشناسی حفظ کنم .
 
درادامه خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: مهندس پورنگ نیایک نیروی تاثیرگذاردر پروژه ترانزیت ارتباطات بین الملل ایران و اروپا بود.
 
پورنگ نیا فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه پلی تکنیک لندن است ومدرک کارشناسی ارشد مدیریت دارد.
 
وی همچنان ریاست کمیته APT را برعهده دارد.
 
مهدیون: تعاریف فناوری اطلاعات باید از فلسفه جداشود و به مرحله اجرا برسد
 
مهدیون عضو جدید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت:  تعاریف فناوری اطلاعات باید از فلسفه جداشود و به مرحله اجرا برسد عضو جدید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت درمراسم معارفه که با حضور حسین مظلومی معاون وزیر و مهندس خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت برگزارشد،گفت: تعاریف فناوری اطلاعات باید از فلسفه جداشود و به مرحله اجرا برسد.
 
 
سعید مهدیون گفت::فناوری اطلاعات از دو منظر قابل بررسی است:یکی استفاده از فناوری  اطلاعات و دیگری بحث در باره ورود به این صنعت،که می تواند توسعه زا باشد.
 
وی  ادامه داد: لازم است تعریف مشخصی از زیرساخت های ارتباطی شکل گیرد.
 
عضو جدید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت :همه ما جزءخانواده ارتباطات  هستیم و تقسیم بندی های موجود برای انجام تخصصی کارهاست.
 
مهدیون پیش از این معاونت مدیرعامل در گسترش فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات داده ها،معاونت فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،رییس هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت فناوری  اطلاعات ایران را برعهده داشته است.
 
وی که به خانواده شرکت ارتباطات زیرساخت پیوسته است،  کارشناسی ارشد مهندسی سیستم و بهره وری  از دانشگاه صنعتی شریف وکارشناسی مخابرات از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی دارد.
 
مظلومی: نیازمند گفتمان همدلی و وفاق برای گذر از تنگناهای مدیریتی هستیم
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:نیازمند گفتمان همدلی و وفاق برای گذر از تنگناهای مدیریتی هستیم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تودیع مهندس پورنگ نیاو معارفه مهندس مهدیون عضو جدید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با وجود موانع و مشکلات در کشور نیازمند گفتمان سازنده در فضای مدیریتی هستیم.
 
حسین مظلومی گفت:نزدیک شدن اذهان به گفتمان سازنده می تواند بحرانهایی که در دو سال اخیر گریبانگیر همه کشور به طور عام و فشارهای خاص در زمینه وزارت ارتباطات ایجاد کرده است  راکاهش دهد.
 
وی ادامه داد:تلاش می کنیم روابط شرکت ارتباطات زیرساخت  رابا شورای عالی مجازی مطلوب تر کنیم .
 
رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به تلاش های 30ساله مهندس پورنگ نیا اشاره کردوافزود:ذهن پویای ایشان در جلسات هیات مدیر بسیار کارساز و راهگشا بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.