تبلت

تلفن همراه

July 28, 2013
16:08 یکشنبه، 6ام مردادماه 1392
کد خبر: 56420

Nexus 7 جدید ایسوس با آندرویید 4.3 گوگل معرفی شد

ایسوس و گوگل هفته گذشته نسخه جدید تبلت Nexus 7 را با صفحه نمایش Full HD و شارژر داخلی بی سیم معرفی کردند.
 
Asus Google Nexus 7 2
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بعد از موفقیت گوگل و ایسوس در فروش نسل اول Nexus 7 در سال 2012 حالا این همکاری در سال جاری با عرضه تبلت جدید با همان نام ادامه دارد.
 
جانی شی مدیرعامل شرکت ایسوس با بیان اینکه Nexus 7 جدید مبتنی بر آخرین فناوری های موبایل و جدیدترین شاخص های بازار تبلت ساخته شده گفت: از ادامه همکاری با گوگل برای ساخت نسخه جدید Nexus 7 بسیار خوشحالیم.
 
سوندار پیچای معاون ارشد آندرویید، کروم و نرم افزار شرکت گوگل نیز با بیان اینکه Nexus 7 جدید در حال حاضر نازک ترین، سبک ترین و  تبلت 7 اینچی جهان است گفت: این تبلت از لحاظ قدرت پردازش و کیفیت گرافیک بسیار قوی و همچنین از نظر صفحه نمایش نیز این تبلت بالاترین وضوح و کیفیت را در کلاس 7 اینچی ها دارد.
 
بر اساس این گزارش، صفحه نمایش Full HD این تبلت دارای 2.3 میلیون پیکسل (323 پیکسل در اینچ) است و شما می توانید نرم افزارها، بازی ها، کتاب و فیلم ها را با کیفیت خیره کننده ای تماشا کنید. همچنین فناوری TruVivid ایسوس وضوح رنگ ها و روشنایی را افزایش می دهد و پنل IPS این دستگاه زاویه دید این دستگاه را 178 درجه بالا می برد. علاوه بر این صفحه نمایش این تبلت از نوع Corning® Glass و ضدضربه و ضد خش است. Nexus 7 جدید که تنها 8.65 میلی متر ضخامت و 290 گرم وزن دارد سبک تر از یک کتاب کاغذی در این سایز است. 
 
محصول مشترک ایسوس و گوگل به پردازنده چهارهسته ای Qualcomm® Snapdragon® S4 Pro و 2 گیگابایت رم مجهز شده است که این مشخصات کارایی فوق العاده ای را در بازی های موبایلی به شما ارایه می دهد. جالب اینجاست که نکسوس 7 جدید با این مشخصات فنی تا 10 ساعت شارژ نگه می دارد.
 
در کنار صدای شگفت انگیز که شما با این تبلت در هنگام تماشای فیلم و بازی تجربه می کنید، نکسوس 7 جدید به لطف فناوری صدای موبایل Cingo فرانهوفر، تجربه جدیدی از پخش صدای سوراند را در قالب MP3 ارائه میدهد .
 
Asus Google Nexus 7 2
 
دوربین باکیفیت جلو و عقب Nexus 7 ایده آل برای چت تصویری با   Hangoutsگوگل است و شما می توانید همچنین فیلم های با کیفیت، عکس های شفاف و 360 درجه را به آسانی در Google+ به اشتراک بگذارید.
 
از دیگر ویژگی های تبلت جدید گوگل و ایسوس می توان به Wi-Fi با قابلیت پشتیبانی از همه استانداردها و باند فرکانس 4Gیا LTE در مدل cellular اشاره کرد که این ویژگی سرعت دانلود ویدیوهای HD و گشت و گذار در اینترنت را چندبرابر می کند.
 
Nexus 7 نخستین تبلت در دنیاست که به جدیدترین نسخه آندرویید گوگل یعنی Jelly Bean 4.3 مجهز شده است. این نسخه به والدین اجازه می دهد که دسترسی کودک به محتوای بزرگسالان را محدود و یا کنترل کنند.
 
آندرویید 4.3 همچنین به فناوری بلوتوث هوشمند مجهز شده که به محض باز کردن درب تبلت، با دستگاه های دیگر متصل می شود. Nexus 7 به صورت پیش فرض با نرم افزارهای گوگل مانند Chrome، YouTube، Maps، Hangouts و Google Now عرضه می شود و شما می توانید در فروشگاه Google Play به آسانی و بدون هیچ زحمتی به میلیون ها موسیقی و هزاران فیلم و نرم افزار و کتاب الکترونیکی دسترسی داشته باشید.
 
فروش Nexus 7 از 30 جولای در Google Play، Amazon، Best Buy و دیگر فروشگاه های آنلاین آغاز خواهد شد. عرضه این محصول در بازار آمریکا و اروپا شروع خواهد شد و سپس در سایر نقاطدر دسترس خواهد بود. جهمدل 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی Wi-Fi Nexus 7 به ترتیب با قیمت 229 و 269 دلار عرضه خواهد شد. همچنین مدل 32 گیگابایتی Nexus 7 Wi-Fi+LTE با قیمت 349 دلار به زودی در دسترس خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.