تجارت الکترونیک

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 29, 2013
14:58 دوشنبه، 7ام مردادماه 1392
کد خبر: 56438

IBM راهکار بازاریابی جدیدی عرضه کرد

شرکت آی‏ بی‏ ام نرم‏‌افزار جدیدی در حوزه بازاریابی دیجیتال عرضه کرده است که به نرم‏‌افزار تجربه دیجیتال معروف است. 
 
به گزارش وب‏‌سایت destinationcrm، شرکت آی‏ بی‏ ام راهکار نرم‌‏افزاری جدیدی روانه بازار کرده است کهسازمان‏‌ها و کسب و کارهای تجاری به کمک آن می‌‏توانند محتواهای دیجیتال مورد نیاز خود را با سهولت بیشتری تولید و توزیع کنند. کارکنان کسب وکار‌ها در بخش‌‏های مختلفی مثل بازاریابی، فروش، منابع انسانی و غیره به کمک نرم‏‌افزار «تجربه دیجیتال» می‌‏توانند محتواهای دیجیتال خود را به سهولت تولید کنند و آن‌ها را بر روی ابزارهای همراه و شبکه‏‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. مزیت استفاده از این نرم‏‌افزار این است که کارکنان برای تولید محتواهای دیجیتال نیاز چندانی به مهارت‌‏های فنی سطح بالا و یا کمک متخصصان بیرونی نخواهند داشت. 
بر اساس این گزارش، بازاریابان به کمک این نرم‌‏افزار می‌‏توانند اطلاعات و داده‌‏های مورد نیاز مشتریان خود را بر مبنای ترجیحات آن‌ها عرضه کنند و این اطلاعات را به سهولت بر روی انواع کانال‏‌های دیجیتال منتشر کنند. استفاده از این نرم‏‌افزار به کسب و کارهای تجاری امکان می‌‏دهد شناخت بهتری از احساسات پنهان مشتریان خود داشته باشند و از این طریق وفاداری آن‌ها به محصولات و خدمات خود را افزایش دهند. 
کارکنان کسب و کار‌ها به کمک نرم‏‌افزار تجربه دیجیتال آی‏ بی‏ ام می‌‏توانند به راحتی برنامه‌‏های سازگار با ابزارهای همراه مختلف را طراحی کنند و از این طریق برند خود را بر روی ابزارهای مختلف تبلیغ کنند. استفاده از این نرم‌‏افزار در کنار سایر راهکارهای آی‏ بی‏ ام در حوزه تجارت هوشمند و بازاریابی دیجیتال به کسب و کار‌ها کمک می‌‏کند ارزیابی دقیق‏‌تری از تجربه مشتریان و بازدیدکنندگان وب‌‏سایت خود داشته باشند و از عواملی که ممکن است باعث دفع مشتریان از وب‏‌سایت آن‌ها شود، جلوگیری کنند. 
یکی دیگر از قابلیت‏‌های این نرم‌‏افزار این است که به کمک آن می‌‏توان رفتار مشتریان بر روی کانال‏‌های مختلف را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و الگوهای حاکم بر آن را شناسایی کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.