اپراتورها

تلفن همراه

August 6, 2013
22:19 سه شنبه، 15ام مردادماه 1392
کد خبر: 56587

معرفی دفترچه تلفن ام‌تی‌ان در اوگاندا

با استفاده از سرویس جدید ام‌تی‌ان اوگاندا مشتریان می‌توانند همواره و در هر کجا به جزئیات تماس هزاران نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت شده در کشور دسترسی پیدا کنند.
 
این دفترچه تلفن مبتنی بر پیامک در حال حاضر شامل 9000 شماره از جمله شماره تلفن سازمان‌های بین‌المللی، شرکت‌ها، بازرگانان و رسانه‌هاست.
 
براساس اظهارات ارنست فونترنل، معاون بازاریابی ام‌تی‌ان اوگاندا، دفترچه تلفن ام‌تی‌ان یکی از راهکارهای مناسب برای مشتریان و شرکت‌هاست. با استفاده از این سرویس شرکت‌ها می‌توانند با صرف هزینه‌ای اندک میزان دسترسی به خود را بالا ببرند و مشتریان قادر خواهند بود به راحتی به شماره تماس‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.
 
فونترنل افزود: «در یک فضای اقتصادی رو به رشد که مشتریان از نظر زمانی تحت فشار هستند، هر کسب‌وکاری باید دسترسی به شرکت‌ها و برندهای خود را تسهیل نماید. تجار می‌توانند با استفاده از این راهکار رایگان و مناسب خود را به عموم معرفی کنند و عموم افراد می‌توانند به شماره تماس شرکتهای ثبت شده با هزینه‌ای بسیار مناسب دست پیدا کنند. از آنجا که این راهکار مبتنی بر پیامک است و تقریبا تمامی گوشی‌های تلفن همراه از پیامک پشتیبانی می‌کند، این خدمات به صورت مجازی قابل دسترس همگان است.»
 
افراد حقیقی و حقوقی برای ثبت یا به روزرسانی هر شماره تماس لازم است نام یا نام تجاری، آدرس، شماره تماس، آدرس پست الکترونیکی و وب سایت مربوطه را به یک نشانی ایمیل ارسال کنند و اطلاعات خود را به صورت رایگان اضافه یا به روزرسانی کنند.
 
جهت دستیابی به جزئیات تماس اشخاص حقوقی، مشتریان می‌توانند نام شرکت را به 191 ارسال دارند تا جزئیات تماس بلافاصله و فقط با هزینه ‌220 شیلینگ برای آن‌ها ارسال گردد.
 
وی در ادامه همچنین گفت: «چشم انداز ام‌تی‌ان ارائه دنیایی از خدمات دیجیتالی جدید و جسورانه به مشتریان است و راه‌اندازی دفترچه تلفن ام‌تی‌ان شاهد دیگری بر توانایی ما در استمرار خدمات نوآورانه با هدف ارتقاء و بهبود قابل توجه زندگی مشتریان می‌باشد.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.