سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 8, 2013
18:50 پنجشنبه، 17ام مردادماه 1392
کد خبر: 56605

نوت بوک G750 فرمانروای جدید دنیای گیمرها شد

شرکت ایسوس جدیدترین نوت بوک مخصوص بازی خود را از سری ROG با نام G750JH برای علاقه مندان بازی های رایانه ای روانه بازار کرده است که این مدل تمامی نیازهای گیمرهای حرفه ای را برآورده خواهد کرد و همچنین جایگزینی فوق العاده برای کامپیوتر رومیزی شما می باشد.
 
 
این نوت بوک 17.3 اینچی در با مدل G750JH برای خوره های بازی عرضه شده که به صفحه نمایش سه بعدی Full HD با رزولوشن 1080*1920 پیکسل مجهز شده است.
 
G750 که هیچ چیز از مشخصات فنی کم ندارد به نسل چهارم پردازنده اینتل و گرافیک GTX 780M سری 7 انویدیا و آخرین فناوری های ارتباطی مزین شده است.
 
بر اساس طرح های قبلی سری G، این نوت بوک به دو اگزوز تخلیه هوا که گرما و صدای فن به عقب هدایت می کند مجهز شده است. این طراحی سیستم تخلیه هوا حتی در حساس ترین لحظات بازی راحتی و سرعت کاربر را تضمین می کند.
 
G750 مانند اکثر نوت بوک های حرفه ای ایسوس به فناوری انحصاری SonicMaster ایسوس مزین شده که توسط مهندسان صدای ایسوس طراحی شده است. همچنین ابزار تنظیم صدای ROG AudioWizard که مخصوص نوت بوک های گیمینگ ایسوس ارایه شده دارای پنج حالت پیش فرض صدا برای ژانرهای مختلف بازی است.
 
علاوه بر این، به دلیل استفاده از آمپلی فایرهای قدرتمند متصل به خروجی هدفون، بدون افت کیفیت و مزاحمت برای دیگران، از صدای واقعی و تاثیر گذار بازی ها با استفاده از هدفون لذت ببرید.
 
بر اساس این گزارش، نوت بوک جدید ROG ایسوس که از نظر کارایی با رایانه رومیزی برابری می کند به نسل چهارم پردازنده Core i7 اینتل (Haswel) مجهز شده است. این پردازنده علاوه بر افزایش قابل توجه سرعت عملکرد چندوظیفه ای و چندرسانه ای نوت بوک مصرف انرژی پایینی دارد. همچنین گیمرها می توانند با کارت گرافیک سری GeForce GTX 780M انویدیا در این سری که تا 4GB حافظه GDDR5 دارد از ویدیو و بازی های Full HD نهایت لذت را ببرند. 
مدل G750JH دارای چهار گیگابایت حافظه گرافیکی GTX 780M برخوردار شده است.
 
از دیگر ویژگی های این نوت بوک می توان به پورت ™Thunderbolt اینتل اشاره کرد که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت ویدیو و داده های دیگر را با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه (دو برابر سرعت USB 3.0) به دستگاه های دیگر منتقل کنند.
 
ایسوس برای ذخیره سازی اطلاعات در سری G750 دو حالت ذخیره سازی HDD و SSD در نظر گرفته که در حالت هارددیسک شما می توانید یک یا 1.5 ترابایت هارد با رابط SATA و سرعت 6 گیگابیت در ثانیه داشته باشید و در حالت SSD شما یک هارد حالت جامد 256 گیگابایتی خواهید داشت که در سیستم عامل ویندوز 8 کارایی بالایی ارایه می دهد.
 
کیبورد خوش دست G750 که دارای کلیدهای کامل است و از نور پس زمینه برای استفاده در تاریکی طراحی شده، شیب دار ساخته شده و از فشار به مچ گیمرها در هنگام بازی های طولانی و چند مرحله ای جلوگیری می کند. علاوه بر این تاچ پد چندلمسی این نوت بوک Multi-Point ساخته شده و سرعت پاسخ دهی را در استفاده دراز مدت بالا می برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.