تلفن همراه

گوشی

August 8, 2013
19:05 پنجشنبه، 17ام مردادماه 1392
کد خبر: 56611

معرفی بهترین گوشی LG با پردازنده چهارهسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی

شرکت کره‌ای LG که سری گوشی‌های هوشمند پیشرفته خود را با نام Optimus معرفی می‌کرد، سرانجام این نام را کنار گذاشت تا پیشرفته‌ترین و پرقدرت‌ترین گوشی هوشمند خود را با نام G2 روانه بازار جهانی کند.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند که با نام LG G2 شناخته می‌‌شود نمایشگر لمسی 5.2 اینچی دارد که بر این اساس اندکی بزرگتر از گوشی‌های هوشمند پیشرفته موجود در بازار است. نمایشگر این گوشی تصاویر را با کیفیت 1920 در 1080 پیکسل پخش می‌کند و میزان شفافیت تصویر در آن 450 پیکسل در هر اینچ مربع است.
 

LG G2.jpg

نمایشگر این گوشی هوشمند از فناوری ویژه‌ای موسوم به Graphic RAM(GRAM) بهره می‌برد تا زمانی که یک تصویر مشخص در حال پخش است میزان مصرف انرژی تا 26 درصد کاهش یابد. شرکت LG می‌گوید که با این اتفاق در مجموع 10 درصد توان باتری را افزایش داده است.
این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند با سرعت 60 فریم در ثانیه و با کیفیت FullHD 1080p تصویربرداری کند.
تنها کلید سخت‌افزاری در بدنه این گوشی در قسمت پشت قرار گرفته است که کارهای مختلفی انجام می‌دهد. قسمت میانی این کلید برای خاموش کردن گوشی و بستن نمایشگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربر همچنین به کمک آن می‌تواند صدا را کم و زیاد کند. اگر بخش کم و زیاد کردن صدا دو بار فشار داده شود کاربر وارد بخش دوربین و Quick Memo می‌شود. تصمیم LG برای ساخت چنین کلیدی این بوده است که در یک گوشی هوشمند بزرگ قرار دادن کلیدهای سخت‌افزاری کاربردی در قسمت پشت کار را برای کاربر آسان می‌کند و در عین حال احتمال افتادن گوشی از دست کاربر کمتر می‌شود.
 
گوشی هوشمند LG G2 پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای از نوع Snapdragon 800 را با توان 2.3 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر در خود جا داده است و شامل رم 2 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Adreno 330 می‌شود. مدیر شرکت کوالکام می‌گوید این محصول نخستین گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود که با این پردازنده وارد بازار جهانی می‌شود.
 
گوشی جدید LG در دو مدل با حافظه‌های 16 و 32 گیگابایتی ساخته شده است و در عین حال کاربر می‌تواند از کارت حافظه microSD برای آن استفاده کند.
 
این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند با سرعت 60 فریم در ثانیه و با کیفیت FullHD 1080p تصویربرداری کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.