اپراتورها

تلفن همراه

August 12, 2013
14:08 دوشنبه، 21ام مردادماه 1392
کد خبر: 56708

معرفی خدمات داده های تعاملی و راهکارهای سازمانی ایرانسل در شانزدهمین الکامپ تبریز

ایرانسل با معرفی خدمات متنوعی از جمله داده های تعاملی و راهکارهای سازمانی در شانزدهمین نمایشگاه بین اللملی کامپیوتر، الکترونیک، ماشین های اداری و تجهیزات ایمنی تبریز حضور می یابد.
 
بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند، ضمن بهره مندی از پیشنهادهای تشویقی جشنواره تابستان، مودم های وای فای ایرانسل را  با 33 درصد تخفیف و مودم های USB وایمکس ایرانسل را به همراه سامانه تقویت کننده را با 40 درصد تخفیف تهیه کنند.
 
بخشی از خدمات ایرانسل که در قالب داده های تعاملی در شانزدهمین الکامپ تبریز ارائه خواهد شد شامل نرم افزار کاربردی ایرانسل من، آهنگ های پیشواز، خدمات ویترین ایرانسل و سرویس پیشخوان بعنوان روزنامه همراه ایرانسل است. 
 
از جمله خدمات ویژه شرکت ها و سازمان ها شبکه اختصاصی تلفن همراه (MVPN) است که شامل مجموعه ای از سیم کارت های ایرانسل است که بصورت یک گروه تعریف شده و خدمات متمایزی را نسبت به سیم کارت های رایج، در اختیار اعضای گروه قرار می دهد. از مهمترین امکانات و مزایای شبکه اختصاصی تلفن همراه ایرانسل می توان به کاهش هزینه مکالمات، تفکیک تماس های کاری و شخصی،اختصاص شماره کوتاه، شماره واحد گروهی و امکان یکپارچه سازی با شبکه داخلی تلفن ثابت شرکت اشاره کرد.
شبکه امن همراه (APN) درگاهی است که بواسطه یک کانال امن و اختصاصی ارتباطی دوسویه را مابین دو یا چند سیستم بوجود می آورد . به بیان دیگر عبارت است از یک ارتباط از نوع VPN بروی شبکه GSM که قادر است ترافیک های کم حجم را براحتی و بدون نیاز به شبکه اینترنت انتقال دهد به عنوان مثال می توان ارتباط امن و اختصاصی مابین دستگاه های سفارش گیری آن لاین بازاریاب های شرکت های پخش و توزیع و سرور مرکزی آنها  اشاره نمود که بواسطه این شبکه امن و اختصاصی همواره به صورت آنلاین به سرورهای سفارش گیر و انبارداری دسترسی خواهند داشت .
 
به این ترتیب با استفاده از یک سیمکارت ایرانسل و شبکه همراه امن، می توان از هر نقطه در ایران که تحت پوشش شبکه ایرانسل است، همواره می توان اطلاعات را در تبادلی دو طرفه بر بستری امن میان یک یا چند دستگاه سیار یا غیر سیار و سرورهای آن شرکت منتقل کرد.
با توجه به امنیت داده ها در هنگام انتقال، از APN می توان برای انتقال تراکنش های مالی مانند دستگاه های پوز سیار، کار از راه دور و مجموعه خدمات ماشین به ماشین M2M نیز استفاده کرد و از مهمترین مزایای آن می توان به امنیت بالا،ارتباطات دو سویه و آنلاین،عدم وابستگی به اینترنت و پوشش گسترده کشوری آن اشاره کرد.
 
گفتنی است؛ شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر،الکترونیک،ماشینهای اداری و تجهیزات ایمنی تبریز، 22 لغایت 25 مردادماه از ساعت 16 الی 21 در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.