تلفن همراه

گوشی

August 12, 2013
17:04 دوشنبه، 21ام مردادماه 1392
کد خبر: 56714

تولید مدل ارزان گوشی اپل با نام iPhone 5C تایید شد

شرکت SPIGEN که وظیفه تولید بدنه گوشی‌ هوشمند آیفون را برعهده دارد و از شرکای اپل محسوب می‌شود، سری جدید بدنه‌ و سیستم محافظ نمایشگر لمسی گوشی هوشمند iPhone 5C را عرضه کرد.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این اقدام جدی‌ترین تاییدیه محسوب می‌شود که بر اساس آن می‌توان گفت اپل قصد تولید مدل ارزان گوشی هوشمند خود با نام iPhone 5C را دارد و به عبارت دیگر از هم‌اکنون می‌توان کاملا امیدوار بود که این محصول وجود خارجی دارد. پیش‌بینی شده است که شرکت اپل ماه آینده از این محصول به همراه مدل دیگر گوشی هوشمند آیفون موسوم به iPhone 5S رونمایی کند.
 
شرکت SPIGEN همچنین تعدادی تصاویر منتشر کرده است که بدنه گوشی هوشمند iPhone 5C را به طور کامل نشان می‌دهد. این تصاویر به صورت کاملا واضح تهیه شده‌اند و در آن‌ها مشخص شده است که این محصول از نظر شکل ظاهری شبیه به iPhone 5 است.
 
Close window
 
اگر گزارش‌های منتشر شده در این زمینه درست باشند، "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل به همراه اعضای هیئت مدیره این شرکت مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را ماه آینده در تاریخ 10 سپتامبر معرفی می‌کنند.
 
همچنین اگر گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه اطلاعات دقیقی ارایه داده باشند، فروشگاه اینترنتی آمازون از تاریخ 20 سپتامبر فروش این گوشی هوشمند جدید را آغاز خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.