اپراتورها

تلفن همراه

August 14, 2013
23:09 چهارشنبه، 23ام مردادماه 1392
کد خبر: 56755

مدیرعامل همراه اول: وزیر جدید باید انحصار نسل‌های بالاتر موبایل را بردارد

مدیر عامل همراه اول در نشست با اصحاب رسانه گفت: اولین خواسته ما از وزیر جدید برداشتن انحصار عرضه نسل‌های بالاتر تلفن همراه است، در دوره گذشته هر چه سعی کردیم نتوانستیم این انحصار را برداریم.
 
به گزارش تسنیم، شرکت ارتباطات سیار شب گذشته به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار و نوزدهمین سالروز عرضه سیم‌کارت در کشور، مراسمی با عنوان «شبی با اصحاب رسانه» با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران ارشد این شرکت و خبرنگاران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بورس برگزار کرد. 
وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول ضمن تبریک روز خبرنگار و نوزدهمین سالروز عرضه سیم‌کارت در کشور، اظهار امیدواری کرد با نوسازی‌های اخیر و ارائه سرویس‌های جدید خبرهای خوبی برای مشترکین داشته باشد.
وی گفت: امیدوارم تغییر و تحولات صورت گرفته در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منجر به سرویس‌دهی بهتر به مردم شود.
او افزود: اولین خواسته ما از وزیر جدید برداشتن انحصار عرضه نسل‌های بالاتر تلفن همراه است. در دوره گذشته هر چه سعی کردیم نتوانستیم این انحصار را برداریم. از اصحاب رسانه درخواست می‌کنیم برای برداشتن انحصار به ما کمک کنند.
مدیر عامل همراه اول با اشاره به آخرین وضعیت مشترکین و شبکه همراه اول اظهار داشت: هم‌اکنون همراه اول 60 میلیون و 460 سیم‌کارت  ثبت شده دارد. 1169 شهر(تمام شهرهای کشور)، بیش از 45 هزار روستا و حدود 70 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش شبکه همراه اول است.
وی در ادامه با اشاره به تغییر نرخ تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در هفته گذشته گفت: با این تغییر و یکسان شدن نرخ تعرفه، هرگونه تماس با سیم کارت دائمی 599 ریال است. امیدواریم نرخ تعرفه سیم‌کارت‌های اعتباری نیز به زودی فلت و یکسان شود.
صدوقی با بیان اینکه در نسل سوم تلفن همراه از کشورهای جهان 11 سال و از کشورهای منطقه 7.5 سال عقب هستیم، اظهار امیدواری کرد: با کمک رسانه‌ها جهت فضاسازی مناسب و با توسعه و ظرفیت‌سازی خوبی که همراه اول داشته است، در صورت اخذ مجوز فرکانس، به زودی نسل‌های سوم و چهارم به مشترکین همراه اول ارائه شود.
در این مراسم کیک تولد 19 سالگی همراه اول نیز بریده شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.