تلفن همراه

گوشی

August 16, 2013
12:39 جمعه، 25ام مردادماه 1392
کد خبر: 56796

آغاز عرضه رسمی اپتیموس G Pro ال جی به بازار ایران

Optimus G Pro، گوشی هوشمند ال‌جی با نمایشگر 5/5 اینچ Full HD IPS Display، به بازار ایران راه یافت. 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در مراسمی که به مناسبت ورود این گوشی هوشمند، با بزرگترین صفحه‌نمایش در میان گوشی‌های هوشمند ال‌جی، در فضای باز مرکز همایش‌های برج میلاد تهران ترتیب داده شده بود، با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران ال جی در ایران، ورود رسمی این گوشی به بازار ایران رسما آغاز شد.
 
LG Optimus G Pro E985
 
ال‌جی Optimus G Pro، که برای اولین بار در کنگرۀ جهانی موبایل در اوایل 2013 رونمایی شد، به شبکۀ 4G LTE، صفحه‌نمایش 5/5 اینچ Full HD IPS و امکانات تجربۀ کاربری جدید مجهز است که برای برآورده کردن نیاز کاربران برای گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ ساخته شده است.
نمایشگر Full HD IPS در Optimus G Pro، که با همکاری LG Display تولید شده است، 1080×1920 پیکسل با کیفیت ۴۰۱ پیکسل در اینچ فراهم می‌کند. این گوشی هوشمند با 3140 میلی‌آمپر، در نوع خود، بزرگترین ظرفیت باتری را دارد و لذت مشاهدۀ Full HD را برای ساعات متمادی میسر می‌کند. با دوربین بهبودیافته 13 مگاپیگسل در پشت و 2.1 مگاپیکسل در جلوی دوربین، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوها را با کیفیت Full HD، یعنی همان کیفیتی که در تلویزیون‌های HD می‌بینید، ثبت و ضبط کنند.
 
در ابتدای این مراسم، مدیر آفریقا و خاورمیانه‌ای ال.جی، درباره ال‌جی موبایل و ورود Optimus G Pro به بازار ایران سخنانی را ایراد کرد. وی تصریح کرد: رند ال.جی تا به امروز در زمینه موبایل عملکرد چندان مناسبی از خود نشان نداده است اما در حال حاضر این شرکت روز به روز در حال پیشرفت است.
 
وی در ادامه گفت: « تعریف ما از ابتکار در حال حاضر نوعی فناوری است که بازتابی از مشتریان باشد. ما همیشه به مشتریان گوش کرده‌ایم و در جست‌وجوی ابتکار از آنها یاد گرفته‌ایم. ما در ساخت LG G2 این تحقیق را به مراحل بالایی رساندیم. ال‌جی G2 هیجان‌انگیزترین و موفق‌ترین گوشی در تاریخ شرکت ما است.»
 
IMG_20130812_204311.jpg
 
سپس بنیامین دارَمی، مدیر بخش موبایل ال‌جی در ایران، به بررسی مشخصات و امکانات اصلی Optimus G Pro پرداخت و ویدئوهایی در مورد قابلیت‌های گوناگون و منحصربه‌فرد این گوشی هوشمند نمایش داد.
Optimus G Pro با تجربۀ کاربری پیشرفته‌ای عرضه می‌شود که مخصوص این گوشی ساخته شده است؛ مثل ضبط دوگانه (Dual Recording) و پانورامای واقعیت مجازی (VR Panorama). قابلیت ضبط دوگانه به کاربران امکان می‌دهد تا هم‌زمان با دوربین جلو و پشت عکس بگیرند و تجربۀ منحصربه‌فرد تصویر در تصویر داشته باشند. VR Panorama امکان مشاهدۀ محیط‌های کاملا افقی و عمودی در نمای 360 درجه را میسر می‌سازد.
 امکانات تجربۀ مبتکرانه و خلاقانۀ پرطرفدار در Optimus G به Optimus G Pro هم افزوده شده است. مانند Qslide، QuickMemo و بزرگنمایی زنده (Live Zooming).

ال‌جی Optimus G Pro یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی در بازار است. این گوشی در نشست جهانی LTE در 2013 (LTE World Summit 2013) از نظر امکانات و عملکرد در صنعت تلفن همراه مفتخر به جایزۀ بهترین تلفن همراه/دستگاه LTE شد.
کمی پس از معرفی این گوشی هوشمند در کنگرۀ جهانی موبایل 2013، جایزۀ red dot design  برای طراحی عالی به این گوشی اهدا شد.
ال جی جی پرو که در فوریه ۲۰۱۳ به بازار جهانی عرضه شده از هفته گذشته و در یک کارزار تبلیغاتی با شعار عجیب "اینکاره‌ها حاضرید؟" به بازار ایران عرضه شد.
 
همچنین در این مراسم ویدیوهایی به نمایش گذاشته شد که بیشتر تبلیغاتی به نظر می رسیدند چراکه در این ویدئوها اشخاصی که در واقع هنرجوی تئاتر، گرافیست و یا مدل عکاسی بودند خود را با عناوینی نظیر مادر، مربی ورزشی، هنرمند و یا استاد دانشگاه معرفی کرده و از تجربه کار خود با این گوشی و نقش آن در بهبود فرآیندهای زندگی خویش سخن می‌گفتند، این در حالی است که هنوز ال جی اپتیموس جی پرو، به صورت رسمی در بازار عرضه نشده بود.
 
 
مشخصات اصلی Optimus G Pro
چیپ‌ست: پردازندۀ چهارهسته‌ای 1.7 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ 600
حافظه: 32 گیگابایت / میکرو اس‌دی (تا 32گیگابایت)
RAM: 2 گیگابایت DDR
صفحه‌نمایش: 5/5 اینچ Full HD (1080×1920 پیکسل/ 400 پیکسل در اینچ)
دوربین: دوربین پشت 13 مگاپیکسل با فلاش ال‌ای‌دی / دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل
سیستم‌عامل: اندروید 4.1.2 (Jelly Bean)
باتری: 3140 میلی‌آمپر (قابل جدا شدن / امکان شارژ بی‌سیم)
اندازه: 150.2 x 76.1 x 9.4 میلی‌متر
 
ویدئو: مروری بر برخی قابلیت‌های نرم افزاری Optimus G Pro
 
 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.