رگولاتوری

August 20, 2013
20:48 سه شنبه، 29ام مردادماه 1392
کد خبر: 56873

آخرین وزیر ارتباطات احمدی نژاد در تودیعش مدعی شد: ما تنها بودیم!

محمدحسن نامی وزیر سابق ارتباطات امروز در مراسم معارفه وزیر جدید گفت: بازگشت آزمایشگاه‌های ICT به وزارت ارتباطات یکی از آروزهایم بود؛ اما نشد و کسی از ما پشتیبانی نکرد؛ ما تنها بودیم.
 
 
به گزارش فارس، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز معارفه شد و محمدحسن نامی با این وزارتخانه خداحافظی کرد.
 
در مراسم امروز محمدحسن نامی وزیر سابق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم طی سخنانی، اظهار داشت: آقای روحانی امید را در دل مردم ایران زنده کرده است.
 
وی در خصوص دوران فعالیت خود در وزارت ارتباطات، اظهار داشت: ما خیلی تلاش کردیم که بسیاری از کارها را انجام دهیم. برای مثال برای ایجاد آزمایشگاه‌های ICT چندین بار برای آوردن بودجه اقدام کردیم، اما یک ماه رسانه‌ها علیه ما می‌نوشتند.
 
وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم گفت: حتی گاهی اجازه انتشار گزارش اقتصادی را به ما نمی‌دادند و می‌گفتند این کار وزارتخانه‌های اقتصادی است و وزارت ارتباطات اقتصادی نیست. در حالی که در سال 91 وزارت ارتباطات 5 هزار و 184 میلیارد تومان به خزانه واریز کرده است.
 
نامی گفت: بنابراین خواهشم از وزیر جدید این است که نگاه ویژه‌ای به وزارتخانه داشته باشد تا کسری‌ها جبران شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، ادامه داد: حتماً نیاز است تا وزیر ارتباطات دبیر شورای عالی فضای مجازی باشد، در غیر این صورت مشکل ایجاد خواهد شد.
 
وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم افزود: خواهش دیگرم این است که آزمایشگاه‌های مرکز تحقیقات مخابرات (پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) به وزارت ارتباطات بازگردد و این از آرزوهای من بود و خیلی هم برای آن تلاش کردم، اما نشد و کسی از ما پشتیبانی نکرد؛ ما تنها بودیم.
 
نامی گفت: اکنون از بیرون وزارتخانه، هم  در صورت انجام این کار بسیار خوشحال خواهیم شد.
 
وی تاکید کرد: مرکز ملی فضای مجازی یک ضرورت است و نشان از عنایت ویژه مقام معظم رهبری به بحث ICT دارد.
 
نامی گفت: اگر می‌توانستم اقدامی کنم و کوتاهی کردم از همکاران خود حلالیت طلبید.
 
وی در پایان اظهار کرد: اگر در جامعه یک مسئول هستیم به مسئولیتمان متعهد باشیم و اگر یک فرد در جامعه هستیم به عنوان یک شهروند به دولت کمک کنیم تا شاهد موفقیت ایران در جهان باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.