اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

August 22, 2013
15:35 پنجشنبه، 31ام مردادماه 1392
کد خبر: 56939

مدیرعامل همراه اول با اعلام افزایش ۱۰۰درصدی سرمایه: برنامه‌ای برای عرضه بیشتر سهم نداریم

مدیر عامل همراه اول با اشاره به عرضه ۵۰۰ هزار سهم همراه اول در بورس تهران که جزو ۱۰ درصد سهم عرضه ‌شده در فرابورس بوده است، گفت: برنامه‌ای برای عرضه بیشتر سهام همراه اول در بورس نداریم.
 
 
وحید صدوقی – مدیرعامل همراه اول – در حاشیه انتقال همراه اول از فرابورس به بورس در جمع خبرنگاران گفت:سهام شرکت همراه اول امروز ۴۲۰۰ تومان قیمت خورد و اگر بازار بورس امروز منفی نبود به طور حتم سهام این شرکت با قیمت بیشتری در بورس بازگشایی می ‌شد و در آینده امیدواریم مثبت باشد.
 
وی افزود: امسال وضعیت سهام شرکت مطلوب بوده به طوری که در چهار ماهه اول امسال همراه اول 39 درصد پیش بینی سود محقق شده است که نسبت به چهار ماهه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.
 
وی در خصوص دستور وزیر ارتباطات برای توقف تعرفه‌های جدید مخابراتی و تاثیر آن بر EPS شرکت، گفت: EPS چهار ماهه شرکت، بر اساس تعرفه‌های سابق بود که از سال ۸۲ ثابت مانده بود که امیدواریم گزارش مطلوبی به سهامداران ارائه کنیم.
 
صدوقی با بیان اینکه بعد از یکسال پیگیری همراه اول افزایش نرخ اعلام شد، ادامه داد: نرخ یکسانی که برای تعرفه‌ها تعیین شده قابل قبول است، اما وزیر بار دیگر خواسته که بررسی بیشتری در این خصوص صورت گیرد تا در حق مشترکان و اپراتور اجحافی صورت نگیرد که بعد از بررسی اعلام می شود.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: مزیت تعیین نرخ ۵۹۹ ریال برای هر دقیقه مکالمه سیم‌ کارت‌های دائمی همراه اول این است که مشترک می‌تواند با ۸۷ میلیون مشترک تلفن ثابت و همراه با یک قیمت تماس بگیرد.
 
وی همچنین از افزایش صد در صدی سرمایه این شرکت خبر داد و گفت:گزارش حسابرسی به زودی اعلام شده و افزایش سرمایه اعلام می شود ؛به این ترتیب سرمایه شرکت که در حال حاضر 206 میلیارد تومان است به زودی از محل اندوخته‌ها 100 درصد افزایش می یابد.
 
وی تاکید کرد: امروز ۵۰۰ هزار سهم همراه اول در بورس تهران معامله شد که جزو ۱۰ درصد سهم عرضه ‌شده در فرابورس بوده است و برنامه دیگری برای عرضه بیشتر نداریم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.