تلفن همراه

گوشی

August 23, 2013
14:41 جمعه، 1ام شهریورماه 1392
کد خبر: 56975

بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب جهان معرفی شدند

کارشناسان در آخرین بررسی‌های خود فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب جهان را منتشر کردند.
 
به گزارش فارس به نقل از دمالای‌میل‌آنلاین، این روزها انواع گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی فروخته می‌شوند و کاربران برای خرید گوشی جدید انتخاب‌های فراوانی پیش‌رو دارند. اما در این میان برخی شرکت‌ها گوشی‌های جدید خود را به صورت ضدآب تولید کرده‌اند.
 
گوشی‌های هوشمند امروزه به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره تبدیل شده‌اند و تولیدکنندگان این محصولات می‌کوشند انواع امکانات مورد نیاز کاربران را در این محصولات ارائه دهند. در زیر فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند ضد آب جهان آورده شده است.
 
گوشی هوشمند Xperia ZR سونی
این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 6/4 اینچی با کیفیت full HD می‌شود و برای دوربین دیجیتالی آن یک کلید مجزا در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند می‌تواند از شبکه مخابراتی 4G LTE پشتیبانی کند.
 
گوشی هوشمندGalaxy SIV Active سامسونگ
این محصول نمایشگر لمسی 5 اینچی دارد و کلید مخصوص دوربین دیجیتالی هم به صورت مجزا برای آن تعریف شده است، تا کاربران در زیر آب هم بتوانند به راحتی با آن عکاسی کنند. این گوشی هوشمند می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب باقی بماند.
 
گوشی هوشمند Caterpillar CAT B15
این گوشی هوشمند قوی قادر است تا عمق 8/1 متری آب با شما همراه باشد و بدنه آلومینیومی آن از ورود آب به قسمت داخلی جلوگیری می‌کند. این محصول دوربین 5 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند از فضای زیرآب با کیفیت full HD تصویربرداری کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.