رگولاتوری

August 25, 2013
10:33 یکشنبه، 3ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57005

زیرساخت در اجلاس سران مختار ITU حضور می یابد

 شرکت ارتباطات زیرساخت در اجلاس سران مختار ITU حضور می یابد مدیرکل دفتر طرح های جامع و تدوین استانداردها از حضور شرکت ارتباطات زیرساخت برای شرکت در اجلاس سران مختارخبردادو افزود:ساماندهی گروههای مطالعاتی برای شرکت در اجلاس سران مختار، درحال انجام است.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  شرکت ارتباطات زیرساخت،مهندس غفار تبریزی  گفت:از150 نفرعضو گروه های مطالعاتی تاکنون 12 نفر از شرکت ارتباطات زیرساخت، در  زمینه پیشنهادات جدیدی که قرار  است در اجلاس  سران مختار(pp )سال2014 مطرح شود؛ فعالیت می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون سه پیشنهاد از طرف گروههای مطالعاتی برای شرکت در اجلاس مطرح شده افزود:در این گروههای مطالعاتی سازماندهی روسا و اعضای فعال برای مطالعه اسناد  و مصوبات مربوط به اجلاس سران مختارانجام می شود.
 
مدیرکل دفتر طرح های جامع و تدوین استانداردها به رایزنی رای همکاری های منطقه ای و بین المللی  اشاره کرد وگفت:تلاش برای انتخاب مسئولان ITU که منطبق بانظرات کشور ماباشدو همجنین تصویب قطعنامه هایی که منافع کشورایران رادربرداشنته باشد؛ از دستاوردهای شرکت در اجلاس سران مختارخواهدبود.
 
غفار تبریزی اظهارکرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (در قالب  3گروه کاری و با برنامه ریزی منسجم)، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،سازمان فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت،برای شرکت در این اجلاس  فعالیت می کند.
 
وی با اشاره به اینکه در این اجلاس قطع نامه هاو اساسنامه  های چهار سال بعدی  مشخص می شود؛ادامه داد: هدف از شرکت در اجلاس سران مختار،ارائه پیشنهادهایی است که منافع  کشور را درپی داشته باشد که برا ی تداوم این امر، در تلاش هستیم درشورای حکام ITU وشورای عالی رادیویی RRBعضو شویم.
 
 غفار تبریزی درپایان تصریح کرد:اتحادیه جهانی مخابرات به طور رسمی و بین المللی، 4 اجلاس مهم  داردکه مهم ترین اجلاس بعدی سران مختار (نمایندگان مختار) است که دوره آتی آن درسال 2014 درکشور کره  برگزار می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.