September 3, 2013
17:11 سه شنبه، 12ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57171

وزیر اسبق ارتباطات سخنگوی شورای شهر تهران شد

taghipur1.jpg

اعضای شورای شهر تهران بر سر انتخاب سخنگوی شورا دچار اختلاف نظر شدند ولی در نهایت با حکمیت مهدی چمران، رضا تقی پور با آرای اعضای شورا به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران انتخاب شد.
 
به گزارش مهر، اولین جنجال شورای شهر چهارم تهران با اعتراض به نحوه انتخاب سخنگوی شورا کلید خورد. به طوریکه ولی الله شجاع پوریان به هنگام انتخاب سخنگو عنوان داشت که هیچ ضرورتی ندارد سخنگو حتما در اولین جلسه انتخاب شود اما اسماعیل دوستی تاکید کرد که این انتخاب حتما باید در این جلسه انتخاب شود.
 
این در حالی بود که حسین طلا به عنوان ناظر در جلسه، عنوان داشت که هرآنچه قانون و آیین نامه شورا بگوید می بایست عمل کرد.
 
در همین حال اسماعیل دوستی عنوان داشت هرچه چمران بگوید و چمران نیز گفت که در دو دوره قبلی و بر اساس ماده 4 آیین نامه شورا، سخنگوی شورای شهر تهران در همان جلسه اول تعیین شده است.
 
این در حالی بود که رضا تقی پور نیز نسبت به تعیین سخنگو در جلسه اول شورا معترض بود و عنوان داشت که کجای قانون نوشته سخنگو باید حتما در جلسه اول انتخاب شود.
 
در نهایت بعد از اعتراض برخی از اعضای شورا، تصمیم بر این شد که سخنگو در همین جلسه انتخاب شود. از همین رو، احمد دنیا مالی، احمدی حکیمی پور را معرفی کرد و پرویز سروری، رضا تقی پور را.
 
این در حالی بود که حکیمی پور انصراف داد و سلطانی فر را به جای خود معرفی کرد. اما در نهایت رضا تقی پور به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران انتخاب شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.