اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

September 3, 2013
19:07 سه شنبه، 12ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57181

مخابرات: آماده کاهش تعرفه مکالمات تلفن در صورت کاهش حق السهم دولت هستیم

در صورت کاهش حق السهم وزارت ارتباطات ( دولت ) از درآمــد مخابرات شرکت مخابرات ایران آمادگی دارد ، تعرفه های تلفن همراه و ثابت را کاهش دهد.
 
دکتر سید هاشمی روز گذشته در دیدار با مسؤولین استان قم ضمن اعلام این خبر گفت : با عنایت به انجام همکدسازی استان قم در تاریخ 27/2/92 و عدم دریافت دیناری از مشترکین بابت انجام این همکدسازی و عدم افزایش هیچگونه تعرفه و آبونمان در فیشهای مشترکین ، چنانچه سازمان تنظیم مقررات ، سهم 8 درصدی خود از محل مکالمات تلفن ثابت و 30 درصدی خود از محل مکالمات تلفن همراه را کاهش دهد شرکت مخابرات ایران نیز نسبت به کاهش نرخ تعرفه مکالمات تلفن ثابت و همراه اقدام می کند.
 
وی اضافه کرد : شرکت مخابرات ایران سالانه بیش از 20 هزار میلیارد ریال از محل مکالمات مشترکین به سازمان تنظیم مقررات ، وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت می نماید که چنانچه این رقم کاهش یابد هزینه مکالمات مشترکین نیز کاهش می یابد.
وی افزود : این در حالیست که سالانه بیش از 450 میلیارد تومان نیز بعنوان مالیات بر سود از سوی شرکت مخابرات ایران به وزارت امور اقتصاد و دارایی پرداخت می گردد.
دکتر سید هاشمی از مقامات عالی اجرایی استان به ویژه استاندار ، فرماندار ، شهردار و دیگر مسؤولین استان قم به جهت ارسال تقدیر نامه های متعدد مبنی بــر رضایت از عملکرد مطلوب مخابرات استان قم تشکر کرد و اظهار داشت : رضایت مسؤولین استان قم از عملکرد مخابرات با عنایت بـــــه حجم بالای ترافیک تردد زائر در این استان ( حدود 25 میلیون نفر در سال ) بویژه در ایام خاص از جمله نیمه شعبان ، دهه کرامت و ایام نوروز حاکی از ارائه خدمات مطلوب این شرکت به زائرین است و این امر مسؤولیت مجموعه مدیران شرکت مخابرات ایران را سنگین تر می کند.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در پایان با اشاره به ارائه خدمات خوب و قابل قبول شرکت مخابرات استان قم و کسب افتخارات متعدد در زمینه های مختلف ، ضمن تشکر از مدیر عامل ، مدیران و کارکنان این شرکت، قم را بعنوان استان ویژه بلحاظ وجود پتانسیل های مهم فرهنگی و مذهبی عنوان کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.