اپراتورها

تلفن همراه

September 8, 2013
16:31 یکشنبه، 17ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57277

ساخت مجتمع مخابرات در محل هتل مخروبه کنار پل سیدخندان

وقتی مخابرات خصوصی شد، هتل متروکه تهران در کنار پل سیدخندان جزء املاک این شرکت بود. مخابرات هتل را خراب کرد و اکنون می‌خواهد در این زمین یک مجتمع آموزشی، تجاری و اداری بنا کند.
 
 
 
هتل متروکه تهران هتل سابق در کنار پل سیدخندان که زمانی آوارگان جنگ تحمیلی را در خود پناه داده بود، برای کسانی که دوران جنگ را به خاطر دارند، آشنای روزهای قدیم بود؛ حتی عمر متروک این هتل آنقدر طولانی شد که نسل بعد که جنگ را ندید، اما هتل متروکه را هر روز به چشم دید. این مکان سال‌های بعد مدت‌ها به محل زندگی کارتن‌خواب و معتادان تبدیل شده بود.
 
تا اینکه هتل را خراب کردند. شرکت مخابرات ایران هتل را تخریب کرد، تا از آن وضع خارج شود.
 
«پس از انقلاب اسلامی، هتل و زمین آن به مخابرات داده شده و وقتی مخابرات خصوصی شد، این هتل جز املاک مخابرات بوده است.» این را رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران می‌گوید.
 
سپس برای چند سال، زمین خالی هتل کنار پل سیدخندان رها شد یا محل ایستگاه تاکسی های سید خندان – میدان رسالت شد. اگر چند روز پیش گذرتان به کنار پل سیدخندان افتاده بود می‌دیدید که در آن نمایشگاه شهرداری برگزار شده است.
 
اما اکنون برای این زمین فکری شده و قرار است برای همیشه کاربری زمین تغییر کند.
 
سید مصطفی سید هاشمی رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با فارس در این خصوص گفته: اکنون مخابرات قصد دارد از این زمین استفاده بهینه کند.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران می‌گوید: مخابرات می‌خواهد در این زمین یک مجتمع آموزشی، تجاری و اداری بسازد؛ این کار را به مشارکت گذشته و به صورت درصدی با یک پیمانکار قدرتمند شریک شده است.
 
وی گفت: پروانه ساخت اخذ شده و احتمالا ظرف یک ماه آینده مرحله ساخت پروژه آغاز می‌شود.
 
سید هاشمی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه شهرداری در این زمین نیز موقتی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.