تبلت

تلفن همراه

September 12, 2013
17:27 پنجشنبه، 21ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57386

مدیرعامل اینتل از عرضه تبلت‌های زیر ۱۰۰دلار در تعطیلات سال نو میلادی خبرداد

در بازار داغ و پررونق انواع تبلت، 7 اینچی‌ها طرفداران بیشتری دارند و به این دلیل هم رقابتی جدی میان تولیدکنندگان این بخش از بازار شکل گرفته است.
 
با این اوصاف است که قیمت این محصولات در بازار تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است. حالا شرکت اینتل وعده داده است که قیمت تبلت‌های 7 اینچی آن هم تا پایان سال جاری میلادی باز هم کاهش پیدا می‌کند.
در همین راستا «برایان کرازنیچ»، مدیرعامل اینتل، در جلسه سالانه توسعه‌دهندگان این شرکت در سانفرانسیسکو اعلام کرد: «در تعطیلات سال میلادی جدید، تبلت‌هایی با قیمت زیر ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر هم تبلت‌هایی با قیمت زیر 100 دلار در بازار موجود هستند، اما همه آنها ضعف‌هایی دارند که خریداران را ناراضی می‌کند. حتما نام شرکت‌های تولیدکننده این تبلت‌ها را هم تا به حال نشنیده‌اید، مگر اینکه به‌ سراغ این تبلت‌ها در گوشه فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی بروید.»والبته کرازنیچ اشاره‌ای به سیستم‌عامل تبلت‌های زیر 100 دلار نکرد، اما پردازنده‌های اتم این شرکت از هر دو سیستم‌عامل آندروید و ویندوز به خوبی پشتیبانی می‌کنند. با این اوصاف بازار و کاربران همچنان در انتظار عرضه لپ‌تاپ‌های آندرویدی زیر 200 دلاری هستند که مدیرعامل اینتل وعده آنها را داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.