اپراتورها

تلفن همراه

September 17, 2013
23:56 سه شنبه، 26ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57475

مجید صدری: فروش سیم‌کارت رایتل بیش از قیمت مصوب غیرقانونی است

مدیر عامل اپراتور سوم تلفن‌همراه در خصوص گرانفروشی سیم‌کارت‌های رایتل در بازار و فروش تلفنی سیم‌کارت‌های رایتل به مشترکین سایر اپراتورها با قیمت بیش‌تر از قیمت مصوب،‌ گفت:‌ هر قیمتی بیش از 20 و 120 هزار تومان غیرقانونی است.
 
به گزارش فارس، ‌سیدمجید صدری در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان‌، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه باید سیم‌کارت‌های رایتل را از مراکز مجاز از قبیل دفاتر پیشخوان دولت تهیه کنند.
 
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در پاسخ به پرسشی در خصوص گرانفروشی سیم‌کارت‌های رایتل در بازار و نیز تماس‌هایی که با مشترکین سایر اپراتورها برای فروش سیم‌کارت‌های رایتل با قیمت بالاتر از قیمت مصوب، گرفته می‌شود، گفت:‌ قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتای رایتل 20 هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های دائمی 120 هزار تومان است و نباید بیشتر از آن قیمت به فروش برسد.
 
وی تصریح کرد: هر قیمتی بیش از 20 هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری و بیش از 120 هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی غیرقانونی است و متقاضیان باید مراقب سودجویان باشند.
 
تفکر ایجاد شهر آن‌لاین بر بستر پهنای باند موبایل/ارائه دائمی خدمات دیتا
 
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، محمد فرجود طی سخنان کوتاهی در اختتامیه مراسم تقدیر از برندگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه با عنوان یک ماه کامل، اظهار داشت: رسالت رایتل پیاده‌سازی مفهوم شهر برخط مبتنی بر پهنای باند موبایل است.
 
مدیر ارشد بازاریابی اپراتور سوم تلفن‌همراه افزود: دیدگاه رایتل ارائه خدمات مبتنی بر دیتا به صورت دائم است.
 
وی توضیح داد: با ارائه دائم خدمات، کاربران می‌توانند در تمامی اوقات علاوه بر دسترسی به اینترنت که یکی از خدمات بخش دیتاست به موضوعاتی از قبیل اتصال به وب‌سایت‌ها،‌ ایمیل و خدمات تصویری نیز دسترسی داشته باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.