تلفن همراه

با حضور مدیرعامل رایتل صورت گرفت:

اختتامیه مسابقه یک ماه کامل و معرفی نفرات برگزیده

رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه در کشور اقدامات خود در بعد فرهنگی و فرهنگ اسلامی را توسعه می‌دهد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از رایتل، مجید صدری مدیر عامل رایتل در اختتامیه مراسم تقدیر از برندگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه رایتل در ماه مبارک رمضان با عنوان " یک ماه کامل " که صبح روز دوشنبه در محل فرهنگسرای ارسباران برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از تمام شرکت کنندگان در این مسابقه اظهار کرد: امیدواریم که رایتل بتواند در بعد فرهنگی و فرهنگ اسلامی اقدامات بیشتری را داشته باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه رایتل امکانات ویژه ای از جمله خدمات تماس تصویری و اینترنت پرسرعت را دارا می‌باشد قطعا می‌توانیم علاوه بر حوزه اپراتوری و ارتباطی فعالیت‌هایی در راستای توسعه فرهنگ و فرهنگ اسلامی داشته باشیم.
صدری ادامه داد : تلاش داریم بتوانیم همکاری‌هایی از این دست را علاوه بر موسسه خیریه بهنام دهش پور با سایر خیریه‌ها نیز داشته باشیم.
مدیر عامل رایتل ادامه داد: معتقد است که رایتل به عنوان یک اپراتور ارتباطی باید جایگاه خود را در سبد زندگی اقشار مختلف مردم پیدا کند.
در بخش دیگری از این مراسم محمد فرجود مدیر بازاریابی رایتل نیز با اشاره به اینکه نگاه رایتل تغییر در مسیر زندگی مردم است عنوان کرد: مسابقاتی از قبیل " یک ماه کامل " تنها بخشی از اقداماتی بود که این اپراتور می‌توانست در راستای ارائه خدمات خود داشته باشد که با دریافت 2200 فیلم کوتاه و عکس و 560 هزار لایک از سوی مردم با استقبال خوب آنها از این مسابقه و حرکت خیرخواهانه روبرو شد.
وی همچنین گفت: دیدگاه رایتل ارائه خدمات مبتنی بر دیتا به صورت دائم است تا کاربران بتوانند در تمامی اوقات علاوه بر دسترسی به اینترنت که یکی از خدمات بخش دیتاست به موضوعاتی از قبیل اتصال به وب‌سایت‌ها،‌ ایمیل و خدمات تصویری نیز دسترسی داشته باشند.
فرجود در پایان گفت: رسالت رایتل پیاده‌سازی مفهوم شهر برخط مبتنی بر پهنای باند موبایل است.
در ادامه این برنامه خانم رضایی مدیر موسسه بهنام دهش پور اظهار داشت: من همیشه در برابر توسعه تکنولوژی مقاومت دارم و همیشه می‌گویم توسعه کامپیوتر از یک سو و توسعه ابزارهای ارتباطی عوامل به تنهایی کشیدن انسان امروز هستند.
وی در ادامه گفت: اما اقدامی که شرکت رایتل در برگزاری یک مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه با هدف جلب کمک به کودکان سرطانی انجام داد، همین ابزارهایی را که من با آنها چندان موافق نیستم را به ابزاری برای نوع دوستی و کمک به همنوعان تبدیل کرد.
در این مسابقه در مجموع 2200 اثر در معرض نمایش قرار گرفتند و بیش از 560 هزار لایک جذب کردند و بر اساس شرایط مسابقه که مقرر شده بود به ازای هر 10 هزار لایک یکی از آرزو های کودکان خیریه بهنام دهش پور برآورده شود، آرزوی 56 کودک مبتلا به سرطان برآورده شد.
در ادامه این مراسم از نفرات برگزیده تقدیر شد که نفرات برگزیده بدین شرح اعلام شدند و جوایز خود را نیز دریافت کردند.

​​