تلفن همراه

گوشی

September 19, 2013
11:36 پنجشنبه، 28ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57515

معرفی سه گوشی ویژه دبستانی‌ها

تاکنون تعداد زیادی گوشی ویژه کودکان طراحی و تولید نشده و فقط تعدادی از تولیدکنندگان اقدام به ساخت گوشی‌هایی ویژه این قشرکرده‌اند، بنابراین در این گزارش به سه مدل از گوشی‌هایی می‌پردازیم که مناسب کودکان است.
 
این روزها اکثر مردم از گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند و در این میان جوانان و نوجوانان بیشترین آمار کاربرد گوشی‌های موبایل را دارند با این حال تعداد کودکانی را که از موبایل استفاده می‌کنند، نمی‌توان نادیده گرفت. نخستین گوشی از این سری نوکیا 100 است که ظاهری ساده و معمولی دارد. 100 یکی از مقرون‌ به‌صرفه‌ترین گوشی‌های ساده نوکیا با صفحه نمایش رنگی است که دوربین ندارد، اما از بازی و رادیو FM بهره می‌برد و در حال آماده‌باش 35 روز شارژ نگه می‌دارد و می‌توان با آن بیش از هفت ساعت مکالمه کرد. Asha201 گوشی دیگری از سری نوکیا است که با امکاناتی بیشتر از گوشی قبلی، به درد کودکان می‌خورد.این گوشی دوربین دو مگاپیکسلی دارد و می‌توان با آن هفت ساعت مکالمه کرد.اگرچه Asha 201 گوشی هوشمند نیست، اما از صفحه کلید کامل QWERTY بهره می‌برد و می‌توان به سرویس‌های شبکه اجتماعی دسترسی داشت. با این حال از اتصالات 3G  و WiFi پشتیبانی نمی‌کند، اما با GPRS و EDGE می‌توان به اینترنت دسترسی داشت. One Touch T’Pop محصول شرکت آلکاتل و یک گوشی هوشمند است و به لحاظ ویژگی‌هایی که دارد، می‌توان آن را مناسب کودکان دانست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.