اپراتورها

تلفن همراه

September 24, 2013
1:13 سه شنبه، 2ام مهرماه 1392
کد خبر: 57637

همراه اول: پایین ترین نرخ مکالمه سیم کارت های اعتباری با سیم کارت دانشجوی همراه اول ممکن میشود؛ دقیقه‌ای ۶۷۱ریال!

همراه اول طی اطلاعیه ای اعلام کرد: برای اولین بار در کشور، همزمان با آغاز نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۳» همراه اول سیم کارتی ویژه دانشجویان ارائه می کند.
 
به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای کمک به شکوفایی نسل جوان و پاسخگویی به نیازهای قشر فرهیخته دانشجو، برای اولین بار در کشور، همراه اول با آغاز نمایشگاه تلکام، سیم کارت دانشجو عرضه می کند. این سیم کارت اعتباری که پایین ترین نرخ مکالمه را در بین تمامی سیم کارت های اعتباری کشور داراست، در ایام چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی – ایران تلکام۲۰۱۳- در محل نمایشگاه به دانشجویان بصورت رایگان عرضه می شود.
بر اساس این گزارش، در طراحی این سیم کارت، علاوه بر پاسخگویی به نیازمندی های خاص این قشر جوان، طرح های دوره ای خاصی نیز برنامه ریزی شده که از ابتدای آبان ماه – زمان آغاز عرضه سیم کارت در سراسر کشور- بتدریج اجرا خواهد شد.
ثبت نام و خرید سیم کارت دانشجو در فروشگاههای همراه اول و دفاتر خدمات مشترکین نزدیک به دانشگاههای سراسر کشور امکانپذیر است.
این گزارش می افزاید: سیم کارت دانشجو فقط در قالب سیم کارت اعتباری ارائه شده و تنها دانشجویان(۱۸ تا ۲۶ سال) مجاز به خرید این سیم کارت هستند. دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی و کارت ملی می توانند جهت خرید سیم کارت خود اقدام کنند.
برای هر دانشجو تنها امکان خرید یک سیم کارت وجود داشته و کنترل ثبت نام توسط سیستم و دفاتر امور مشترکین انجام می پذیرد.
قیمت سیم کارت اعتباری دانشجو ۵۰ هزار ریال بوده که برای هر سیم کارت ۳۰ هزار ریال(با کسر مالیات ۲۸۵۷۵ریال) شارژ اولیه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ۶۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۶۰ عدد پیامک و ۶۰ مگابایت اینترنت رایگان نیز به مشترکین اهدا می-شود.
تعرفه مکالمه سیم کارت دانشجو یکسان بوده یعنی برای کلیه مکالمات درون شبکه، در حالت استانی، بین استانی، ساعات اوج مصرف و ساعات غیراوج مصرف، یکسان و برابر با ۶۷۱ ریال در دقیقه است.
همچنین کلیه تعرفه های مکالمه و ارسال پیامک بین سیم کارت های دانشجویی شامل تخفیف ویژه نسبت به تعرفه های داخل شبکه این طرح است. تعرفه کلیه مکالمات ما بین سیم کارت های دانشجو یکسان و برابر ۵۹۹ ریال در دقیقه(پایین ترین نرخ مکالمه سیم کارت های اعتباری کشور) و تعرفه پیامک های ما بین این سیم کارت ها ۹۷ریال برای پیامک های فارسی و ۲۳۰ریال برای پیامک های لاتین است.
این گزارش اضافه می کند: تعرفه مکالمه یکسان ۶۷۱ریال در دقیقه تنها برای تماس های درون شبکه(تماس با همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده و هزینه مکالمات خارج از شبکه، رومینگ بین الملل و مکالمات خارجه بر اساس تعرفه های جاری محاسبه می شود. همچنین مکالمات و پیامک های میان دو سیم کارت دانشجو در حالت رومینگ و مکالمات خارجه مشمول تخفیف نیست؛ نرخ این مکالمات و پیامک ها مطابق تعرفه های جاری محاسبه می شود.
برای سیم کارت دانشجو امکان فعالسازی و خرید سایر سرویس ها و بسته های موجود مقدور بوده و چنانچه مشترک از تخفیفات سایر سرویس ها و طرح های همراه اول بطور همزمان استفاده کند، تخفیفات مربوط به طرح¬های مذکور با تخفیف مکالمات سیم کارت دانشجو جمع خواهد شد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.