اینترنت و شبکه

باندپهن

باندپهن ثابت

فناوری اطلاعات

September 24, 2013
1:17 سه شنبه، 2ام مهرماه 1392
کد خبر: 57638

برای اولین بار در ایران؛ شاتل ADSL هشت مگابیتی عرضه کرد

شاتل برای نخستین بار در کشور سرویس اینترنت پرسرعت ADSL را با سرعت‌های چهار، شش و هشت مگابیتی عرضه می‌کند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شاتل، نسل جدیدی از سرویس‌های اکو و اکو آفیس با سرعت‌های بی‌نظیر یک، دو، چهار، شش و هشت مگابیت با قیمت‌های مناسبت و تخفیف‌های ویژه با حداکثر قیمت 42 هزار تومان در هر هر ماه در شهر تهران و مراکز مخابراتی مختلف، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.
 
گفتنی است سرویس‌های اکوی یک تا هشت مگابیتی تنها در مراکز خاص مخابراتی و در شهرهای خاص بسته به وجود امکانات مخابراتی ارایه می‌شوند و متقاضیان باید قبل از انتخاب این نوع سرویس حتما با بخش فروش شاتل در تهران با شماره 23099 یا دفاتر نمایندگی شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند و از ارایه این سرویس در شهر و مرکز مخابراتی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

نسل جدیدی از سرویس‌های اکو و اکو آفیس با سرعت‌های بی‌نظیر یک، دو، چهار، شش و هشت مگابیت با قیمت‌های مناسبت و تخفیف‌های ویژه با حداکثر قیمت 42 هزار تومان در هر هر ماه در شهر تهران و مراکز مخابراتی مختلف، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

 
بنابر سیاست‌های تشویقی شرکت شاتل، ترافیک مصرف شده کاربران سرویس‌های اقتصادی ECO بین ساعت یک تا هشت بامداد به شرط تمام نشدن سقف ترافیک مجاز مصرفی و تا هنگامی که امکانات و بسترهای مخابراتی مورد نیاز در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد، در تمامی روزهای هفته رایگان خواهد بود.
 
خدمات ارایه شده به مشترکین شرکت شاتل، مطابق ضوابط مصوب در جلسه شماره ۹۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، مشمول توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) ارتباطات داده‌ها می‌شود.
 
فروش این سرویس‌‌ها با تخفیف کامل هزینه نصب و راه‌اندازی در صورت خرید مودم همراه خواهد بود و تا 27 شهریور ماه سال 92 ادامه خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.