اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

September 24, 2013
13:05 سه شنبه، 2ام مهرماه 1392
کد خبر: 57659

مخابرات: با تعرفه ۵۲۰ریالی موافقت نخواهیم کرد/صدور صورتحساب علی الحساب در صورت نهایی نشدن تعرفه تا ۵مهر

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: اگر تا ۵ مهر وزارت ارتباطات تکلیف تعرفه‌های تلفن ثابت و همراه را مشخص نکند پس از ۵ مهر قبوض به صورت علی‌الحساب صادر می‌شود.
 
به گزارش فارس داود سخنگوی مخابرات از پیشنهاد 520 ریالی برای هر دقیقه مکالمه داخل شبکه همراه اول خبر داد.
 
معاون شرکت مخابرات ایران گفت: پس از دستور وزیر ارتباطات برای توقف تعرفه‌های جدید تلفن ثابت و همراه، علی‌رغم فرارسیدن پایان شهریور و سررسید دوره صورت‌حساب‌گیری و صدور قبض تا این لحظه هنوز اعلام رسمی در مورد تعرفه‌های جدید به شرکت مخابرات صورت نگرفته است.
 
وی گفت: اما در یک جلسه غیررسمی پیشنهاد 520 ریال برای تعرفه یکسان همراه اول مطرح شده است.
 
سخنگوی مخابرات توضیح داد: اما طبیعی است که با توجه به اینکه این پیشنهاد به صورت رسمی در کمیسیون تنظیم قررات ارتباطات به تصویب نرسیده هنوز نهایی نیست.
 
وی گفت:  این در حالی است که کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تازگی تعرفه یکسان همراه اول را بین 515 ریال تا 618 ریال تعیین کرده بود و  همراه اول با توجه به تورم و افزایش هزینه‌ها، تعرفه 599 ریال را برای اعمال انتخاب کرد.
 
معاون شرکت مخابرات گفت: با توجه به اینکه تعرفه مؤثر همراه اول با تعرفه‌هایی که در سال 82 به تصویب رسیده 537 ریال به ازای هر دقیقه است، تعرفه پیشنهادی 520 ریال منطقی نیست و در نتیجه شرکت مخابرات ایران با این تعرفه موافقت نخواهد کرد.
 
سخنگوی مخابرات یادآور شد: مخابرات ایران 25 مهر منتظر اعلام تعرفه‌های جدید تلفن ثابت و همراه از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌ماند، زیرا قبوض ثابت و همراه قرار است از 5 مهر به بعد صادر شود.
 
وی گفت: از این گروه از کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درخواست داریم که تکلیف تعرفه‌ها را زودتر مشخص کند.
 
در صورت معلوم نشدن تعرفه‌ها از سوی وزارت ارتباطات قبوض را به صورت علی‌الحساب صادر می‌کنیم که در مورد نرخ محاسبه علی‌الحساب هنوز تصمیم‌گیری نشده است.
 
وی تصریح کرد: شنبه یا یکشنبه هفته آینده شرکت مخابرات ایران موضوع تعیین تکلیف تعرفه‌ها و قبوض تلفن ثابت و همراه را از طریق اطلاعیه رسمی به اطلاع مشترکان خواهند رساند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.