اینترنت و شبکه

باندپهن

باندپهن ثابت

September 26, 2013
21:05 پنجشنبه، 4ام مهرماه 1392
کد خبر: 57700

مدیرعامل مخابرات تهران: فروش اینترنت حجمی به نفع مشترکان است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: بی شک فروش اینترنت حجمی به نفع کاربران است و اگر در سال گذشته ارائه اینترنت حجمی صورت نگرفته به دلیل مشتری مداری بوده است.
 
علیرضا صیدی اظهار کرد:‌ سال گذشته در ماه آبان بود که سازمان تنظیم مقررات مصوبه‌ای ابلاغ کرد که به موجب آن لازم بود شرکت مخابرات ایران اینترنت خود را به شکل حجمی به کاربران واگذار کند.
 
وی گفت:‌ ما نیز بر اساس مصوبه بررسی‌های لازم بر این موضوع را انجام دادیم تا روی این مسئله کار کنیم اما به هر صورت لازم بود که ارائه این سرویس به گونه‌ای باشد که قیمت و کیفیت آن مناسب بشد به همین دلیل ما از روی اصل مشتری مداری اجرای این طرح را برای مدتی به تعویق انداختیم تا تجهیزات لازم برای اجرای مناسب آن فراهم شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران اظهار کرد: قطعا کیفیت اینترنت حجمی به مراتب بهتر از اینترنت نامحدود است چرا که در اینترنت نامحدود ما به نسبت 1 به 10 پهنای باند را به اشتراک می گذاریم در صورتی که در شیوه حجمی همه به یک حجم از اینترنت استفاده می‌کنند.
 
صیدی افزود: اکنون در استان البرز همکاران ما آمادگی کامل دارند که این طرح را اجرا کنند واین طرح از استان البرز آغاز شده و در آینده نزدیک در استان تهران هم عملیاتی خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشترکان قدیمی می‌توانند با همان تعرفه‌ها از اینترنت نامحدود که امکان اشتراک 1 به 10 را دارد استفاده کنند. مشترکان جدید در صورتی که بخواهند می‌توانند از اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک 1 به 8 استفاده کنند و در این میان اگر کاربری علاقه‌مند به دریافت اینترنت حجمی هم باشد پس از ارائه این سرویس می‌تواند با تعرفه‌های معین شده این سرویس را دریافت کند البته ما تا زمانی که حتی یک مشترک هم داشته باشیم واگذاری اینترنت نامحدود با ضریب اشتراک 1 به 10 را ادامه خواهیم داد.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران اظهار کرد: مخابرات استان تهران طرح‌های دیگری در دست دارد از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون اینترنتی (IPTV)، عرصه گیم و آموزش و خرید از راه دور اشاره کرد.
 
صیدی همچنین یادآور شد: در حال حاضر طرح IPTV به صورت پایلوت در برخی نقاط اجرایی شده که در حال حاضر برای این طرح تعرفه 10 هزار تومانی برای هر ماه تعیین شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: زمانی که این طرح به صورت گسترده عملیاتی شود قطعا شرکت مخابرات براساس تعرفه‌های ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات اقدام خواهد کرد.
 
مدیر عامل مخابرات استان تهران اظهار کرد: اکنون شرکت مخابرات استان تهران 450 هزار مشترک فعال دارد و امیدوار است در آینده علاوه بر افزایش تعداد مشترکان بسته‌های ارزش افزوده و اینترنت پر سرعت را نیز به این کاربران عرضه کند.
 
صیدی در پاسخ به خبرنگارانی که نسبت به کیفیت برخی خدمات مخابرات از جمله اینترنت آن انتقاد داشتند، گفت: مطمئن باشید دل ما از شما بیشتر می‌سوزد چرا که اگر مشتری ما راضی نباشد دیگر ما به درآمد نخواهیم رسید به این دلیل تلاش داریم که به گونه‌ای کار کنیم که مشترکان ناراضی ما راضی و مشترکان راضی ما وفادار شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.