اپراتورها

تلفن همراه

September 29, 2013
8:52 یکشنبه، 7ام مهرماه 1392
کد خبر: 57750

صدوقی: ۶۰میلیون مشترک را از سرویس های نسل جدید محروم نکنید

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: ما از دولت توقع داریم که 60 میلیون مشترک همراه اول را از سرویس های نسل جدید محروم نکند. 
 
به گزارش موج، وحید صدوقی، با اعلام این مطلب و با اشاره به اینکه در پروانه مخابرات ایران اشاره شده تا دو سال نمی تواند نسل های بالاتر را ارائه کند، اظهار داشت: تا امسال، پنج سال است که بخاطر تمدید انحصار محروم بوده ایم و با توجه به اینکه سال آینده هم نمی توان نسل 3 و 4 را ارائه کرد این انحصار هفت ساله می شود.
وی با بیان اینکه نسل 4 در 90 کشور جهان و 9 کشور منطقه راه اندازی شده است، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا، یک اپراتور را محدود نمی کنند تا بازار را برای اپراتوری دیگر بصورت انحصاری حفظ کنند.
صدوقی با توجه به اینکه باید در 13 سال آینده، رشد اقتصادی 10 درصدی داشته باشیم، متذکر شد: طبق بررسی های بعمل آمده، هر 10 درصد ضریب نفوذ باند وسیع 1.4 درصد، نسل دو 1.2 درصد، اینترنت یک درصد و تلفن ثابت 0.7 درصد GDP را رشد می دهد که ما می توانیم با افزایش ضریب نفوذ باند وسیع، GDP و اشتغال را افزایش دهیم.
وی در پایان با بیان اینکه منتظر تعیین تکلیف نرخ علی الحساب هستیم، خاطرنشان کرد: دنبال این هستیم که یکی دو روزه بتوانیم در یک چارچوب تعاملی، با یک نرخ فلت بین نرخ 537 ریال(نرخ مؤثر) تا 599 ریال، بصورت علی الحساب قبوض خود را ببندیم و پس از تعیین نرخ اصلی، مابه التفاوت در قبوض دوره بعد اعمال شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.