اپراتورها

تلفن همراه

September 30, 2013
0:59 دوشنبه، 8ام مهرماه 1392
کد خبر: 57773

ایرانسل بزرگترین مجموعه مراکز تماس خدمات با مشتریان در خاورمیانه را در اختیار دارد

مدیرکل روابط مشتریان ایرانسل اعلام کرد که شماره ویژه 09377210000 برای پاسخ‌گویی به سوالات حجاج در زمان برگزاری حج در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش ایسنا، محمدعلی مقدم جزء با بیان این که ایرانسل مشتریان خود را بزرگ‌ترین سرمایه‌اش می‌داند و تاکنون تلاش بسیاری در جهت افزایش رضایتمندی آنان انجام داده است، گفت: مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان ایرانسل 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز سال آماده پاسخ‌گویی به مشترکین هستند.
 
به گفته او این اپراتور با بیش از 800 کارشناس برخط و 100 متخصص پشتیبانی در امور دیتا، تلفن همراه و وایمکس، بزرگ‌ترین مجموعه مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان در خاورمیانه را داراست.
 
وی با تاکید بر این که مرکز تماس ایرانسل در تهران، به تنهایی بزرگ‌ترین مرکز تماس در خاورمیانه محسوب می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر مرکز تماس تهران و با احتساب مراکز تماس تبریز، مشهد و شیراز ، بیش از 900 کارشناس در سه شیفت، 24 ساعته، هر روز هفته و در 365 روز سال پاسخ‌گویی سوالات مشترکین ایرانسل و پی‌جویی مسائل مطرح شده از سوی آنان را برعهده دارند.
 
مدیرکل روابط مشتریان ایرانسل، حصول اطمینان از پشتیبانی پیوسته مشترکین در شرایط اضطراری و انتقال درست پیام بین مشترک و کارشناس پاسخ‌گو را از مهم‌ترین اهداف مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان ایرانسل عنوان کرد.
 
مقدم جزء خاطرنشان کرد: سرویس‌های پیشرفته مطابق با جدیدترین روش‌های روز دنیا از جمله سامانه پاسخ‌گویی خودکار(IVR) درکلیه مراکز تماس ایرانسل مورد استفاده قرار می‌گیرد تا مشترکین درکوتاه‌ترین زمان ممکن به اپراتور متصل شوند.
 
به گفته وی، علاوه بر این، در تمامی مراکز تماس ایرانسل از سیستم‌های یکپارچه پیشرفته مدیریت روابط مشتریان (CRM) بهره برده می‌شود تا بهره‌وری کارکنان نیز به حداکثر ممکن افزایش یابد.
 
مقدم جزء با اشاره به این که هم‌اکنون مراکز تماس مختلفی با اهداف متفاوت توسط ایرانسل راه‌اندازی شده است، گفت: شماره آشنای 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 از دیگر خطوط، برای مشکلات مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی درنظر گرفته شده است.
 
وی افزود: مشترکین می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های ویژه این سامانه، نسبت به فعال‌سازی، تغییر و یا غیرفعال‌سازی خدمات ارزش افزوده مورد نظر خود اقدام کرده و از وضعیت حساب خود بدون نیاز به برقراری تماس با کارشناسان و بصورت مستقیم مطلع شوند که در این صورت پاسخ‌گویی سریع و بر خط، مبتنی بر نیاز مشترکین نیز به حداکثر ممکن افزایش خواهد یافت.
 
به گفته او شماره‌های 09377070000 برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش وایمکس ایرانسل، شماره 09377140000 به منظور پشتیبانی محصولات و خدمات مربوط به موسسات و شرکت‌ها و شماره ویژه 09377210000 برای پاسخ‌گویی به سوالات حجاج در زمان برگزاری حج در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل روابط مشتریان ایرانسل در پایان اظهار کرد: با بهره‌گیری از تیم اختصاصی و حرفه‌ای کنترل کیفیت، نیازسنجی و آموزش‌های لازم، به صورت منظم به کارشناسان پاسخ‌گو داده می‌شود و این افراد آموزش‌های دوره‌ای را نیز در جهت تقویت سطح آگاهی و اطلاعات در راس برنامه‌های سالانه خود دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.