تجارت الکترونیک

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

October 3, 2013
13:35 پنجشنبه، 11ام مهرماه 1392
کد خبر: 57863

پرپاداش‌ترین مدیران صنعت IT در سال ۲۰۱۲

وب‏‌سایت zdnet در گزارشی به معرفی ده تن از مدیران صنعت آی تی پرداخته است که در سال ۲۰۱۲ بیشترین پاداش را دریافت کرده‌‏اند. 
 
بر اساس این گزارش، شرکت پژوهشی اِکیلار (Equilar) که کار تجزیه و تحلیل میزان پاداش‌‏های دریافتی مدیران در شرکت‏‌ها و صنایع مختلف را برعهده دارد، فهرستی از مدیران صنعت آی تی را که بیشترین پاداش را دریافت کرده‌‏اند، منتشر کرده است. استفن الوپ، مدیر عامل نوکیا از جمله مدیرانی است که نامش وارد این فهرست شده است. وی در سال ۲۰۱۲ حدود یک میلیون دلار پاداشِ عملکرد (bonus) و بیش از ۸ میلیون دلار مزایا (perks) دریافت کرده است. انتظار می‌‏رود اگر معامله خرید نوکیا توسط مایکروسافت نهایی شود، الوپ ۲۵ میلیون دلار دیگر نیز دریافت کند. 
بوبی کوتیک، رئیس و مدیر عامل شرکت اکتیویزیون بلیزارد نیز ۶ میلیون و ۹۵۴ هزار دلار پاداش و ۶۶ هزار و ۱۵۰ دلار مزایا دریافت کرده است. راندال استفنسون، مدیر عامل شرکت اِی‏تی‌اند تی (AT&T) نیز از جمله مدیرانی است که پاداش زیادی دریافت کرده است. وی بیش از ۶ میلیون دلار پاداش و ۸۰۳ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. واندل ویکز، مدیر عامل شرکت کورنینگ نیز در سال ۲۰۱۲ بیش از ۶ میلیون و ۲۶۵ هزار دلار پاداش و ۵۷۲ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. 
جان کوین، رئیس و مدیر عامل شرکت وسترن دیجیتال نیز سال گذشته بیش از ۶ میلیون و ۷۷۲ هزار دلار پاداش و ۴۱ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. پاول اوتلینی، مدیر عامل و رئیس سابق اینتل نیز بیش از ۵ میلیون و ۲۳۴ هزار پاداش و ۵۲۳ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. ویلیام براون، مدیر عامل شرکت هریس نیز در سال گذشته ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار پاداش و ۴۳۴ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. لری الیسون، مدیر عامل شرکت اوراکل نیز موفق شده است نام خود را وارد فهرست پرپاداش‌‏ترین‏ مدیران کند. وی سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۹۱۸ هزار دلار پاداش و یک میلیون و ۵۴۸ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. دانیل هس، مدیر عامل شرکت اسپرینت نیز در سال ۲۰۱۲ بیش از ۵ میلیون دلار پاداش و ۱۶۷ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. 
ویرجینا رومتی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره آی بی‌ ام نیز تنها زنی است که موفق شده نام خود را وارد این فهرست کند. وی در سال ۲۰۱۲ بیش از ۳ میلیون و ۹۱۵ هزار دلار پاداش و ۶۷۸ هزار دلار مزایا دریافت کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.