فناوری اطلاعات

October 5, 2013
22:12 شنبه، 13ام مهرماه 1392
کد خبر: 57923

گوگل پارتنرز راه‌اندازی شد

گوگل دیروز خبر راه‌اندازی Google Partners را اعلام کرد؛ برنامه‌ای جدید با هدف ارائه منابع، پشتیبانی و آموزش به آژانس‌ها و فعالان حرفه‌ای وب که به موفقیت آنلاین مشاغل کمک می‌کنند. همان‌طور که از نام این برنامه بر‌می‌آید، این شرکت برای رسیدن به این هدف مشاغل کوچک را به شرکای مورد اعتماد خود ارتباط می‌دهد.
سوال خوبی است اگر از خودتان می‌پرسید چرا گوگل پیش از این چنین کاری را انجام نداده بود؟ حقیقت این است که این شرکت مدتی به چنین ابتکاراتی فکر می‌کرد اما تا کنون هدف دقیقی در مورد آن نداشته است: این کار صرفا ادغامی از همه آن ابتکارات است.
 
The Google logo is seen at the Google he
 
به گزارش وبلاگینا از دنکست وب، گوگل پارتنرز همه برنامه‌های موجود شرکت را تحت یک پلتفرم جدید گرد هم آورده است. این بدان معناست که آژانس‌ها می‌توانند همه منابع شرکت را زیر یک سقف بیابند. این منابع شامل صدور گواهینامه از طریق امتحانات رایگان گوگل، دسترسی به کارشناسان گوگل و دیگر آژانس‌ها از طریق انجمن آژانس‌ها، و همینطور ابزارهای فروش و بازاریابی هستند.
 
گوگل پارتنرز سه هدف دارد که هر سه آن‌ها با منظور کمک به مشتریان تعیین شده‌اند:
 
ارتباط نزدیک‌تر با گوگل. شرکا با دسترسی به رویدادهای ویژه، آموزش و آخرین به‌روزرسانی محصولات و پژوهش‌ها و با همکاری مستقیم با گوگل جلوتر از تفکرات و روندهای موجود قرار می‌گیرند.
نمایش اعتبار. نشان جدید گوگل پارتنرز به شرکت‌هایی که با محصولات گوگل به برتری دست یافته‌اند رسمیت می بخشد.کسب‌و‌کار آنان خوب است، مشتریانشان خوشحال هستند و از بهترین شیوه‌های گوگل بهره می‌برند.
توسعه کسب و کار شما. نام شرکایی که نشان گوگل پارتنرز را کسب می‌کنند در جستجوی گوگل پارتنرز ثبت می شود و این شرکت‌ها می‌توانند به صورت مستقیم با مشتریان موجود ارتباط برقرار کنند.
به عبارت دیگر، گوگل قصد دارد چند گوگل دیگر بسازد و اگر کار همه آن‌ها خوب پیش برود، این شرکت می‌تواند با آن‌ها شراکت کند و یا آن‌ها را بخرد.
 
این رویکرد گوگل است: "هر کسب و کاری برای دستیابی به موفقیت در محیط وب نیازمند کمک است. آژانس‌ها و فعالان حرفه‌ای وب، هر روز با مشاغل بزرگ و کوچک کار می‌کنند تا ما را به این واقعیت نزدیک کنند." علاوه بر این گوگل می‌خواهد واقعیت مخصوص به خودش را نیز بسازد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.