بازی

تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

گوشی

October 5, 2013
22:38 شنبه، 13ام مهرماه 1392
کد خبر: 57931

گوشی خود را پلی استیشن کنید

به تازگی برنامه‌ای برروی گوشی‌های موبایل عرضه شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند لذت بازی‌های پلی‌استیشن چهار را با هم سهیم شوند.
 
با نصب برنامه PlayStation برروی گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS می‌توان بازی‌های پلی استیشن را از راه دور برروی تلفن همراه اجرا کرد.
 
در حقیقت این برنامه صفحه‌نمایش کاربر را به یک نمایشگر ثانویه تبدیل می‌کند و با در اختیار گذاشتن بعضی از امکانات کنترل بازی‌ها در این برنامه، کاربر می‌تواند از بازی با پلی‌استیشن چهار برروی گوشی خود لذت ببرد.
 
با کمک پرتال PlayStation در این برنامه می‌توان پروفایل سایر کاربران را مشاهده و در صورت نیاز با آن‌ها ارتباط برقرار کرد و به آن‌ها پیام خصوصی ارسال کرد. علاوه بر این‌ امکانات کاربران می‌توانند از طریق گوشی‌های خود بازیکنان دیگر را به بازی دعوت کنند و از این راه یک بازی را بصورت چندنفره اجرا کنند.
 
البته هنوز خبری از زمان انتشار این برنامه در رسانه‌ها منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد سونی برای اینکه از سایر رقبا در این زمینه عقب نماند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
 
البته قبلا هم سونی به انتشار چنین نرم‌افزاری برای iOS در سال 2012 اقدام کرده بود ولی امکاناتی که قرار است برروی این ورژن جدید ارائه شود و همچنین قابلیت سازگاری آن با کنسول جدید این شرکت با نام PlayStation 4 از تفاوت‌هایی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.
 
PlayStation 4 قرار است در آبان ماه با قیمت 399 دلار وارد بازار آمریکای شمالی و اروپا شود و در ادامه این کنسول جدید شرکت سونی در آذرماه وارد بازار کشور‌های آسیایی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.