تلفن همراه

گوشی

October 8, 2013
22:01 سه شنبه، 16ام مهرماه 1392
کد خبر: 57991

رونمایی و عرضه رسمی گوشی G2 ال جی به بازار ایران

 
گوشی هوشمند، متمایز و منحصربه‌فرد ال‌جی به بازار ایران راه یافت. 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ال‌جی در همایشی که در هتل آزادی تهران برای استقبال از ورود گوشی هوشمند LG G2 ترتیب داده بود، جمعی از اصحاب رسانه را دعوت کرد تا همراه با مدیران ال‌جی در ایران عرضۀ رسمی LG G2 را خوشامد گویند.
 
در ابتدای مراسم، کریس جانگ، مدیر ال‌جی در ایران و بنیامین دارَمی، مدیر بازاریابی ال‌جی موبایل در ایران، پس از خوش‌آمدگویی به حضار در مورد امکانات ویژۀ LG G2، عرضۀ این گوشی به بازار ایران و جایگاه آن در میان سایر رقبا سخنانی ایراد کرد. 
سپس احمد آروَن مدیرGTM ،  به بررسی دقیق‌تر G2 پرداخت و مشخصات فنی این گوشی هوشمند را زیر ذره‌بین خود قرار داد.
 
ال‌جی G2 با طراحی ساده، کاربردی، آسان و زیبا همۀ محسنات را در خود گنجانده است. ال‌جی G2 الگوی طراحی گوشی هوشمند را با قرار دادن کلید در پشت گوشی تغییر داده است. این اولین گوشی هوشمندی است که به طور کامل از کلیدهای کنار گوشی عاری است. با منتقل کردن کلید اصلی به پشتِ گوشی کاربران کنترل بیشتری دارند زیرا این مکان جایی است که به طور طبیعی انگشت سبابۀ اشخاص در آنجا قرار دارد؛ در نتیجه، برای تنظیم صدا هنگام مکالمه گوشی کمتر از دست کاربر به زمین می‌افتد.
 
فشار ممتد بر روی کلیدهای تنظیم صدا در پشت امکان اجرای قابلیت QuickMemoTM و دوربین را به کاربران می‌دهد تا بتوانند یادداشت بنویسند و راحت‌تر از قبل از خودشان عکس بگیرند. با قابلیت KnockON نیز ال‌جی G2 با دوبار ضربۀ آرام کاربر روی صفحه‌نمایش گوشی روشن می‌شود.
تحقیقات نشان می‌دهد که بیشترین امکانات استفاده از گوشی‌های هوشمند اساسی‌ترین آنها هستند و کاربران اغلب از پیام کوتاه، شبکه‌های اجتماعی، مسیریابی و البته برقراری مکالمه بهره‌مند می‌شوند. ال‌جی G2 با تعدادی قابلیت جدید در تجربۀ کاربری عرضه می‌شود. این امکانات کاربردی‌ترین ارزش‌ها را با تمرکز بر معمولی‌ترین وظایف در یک گوشی هوشمند فراهم می‌کنند:
قابلیت Answer Me، قابلیت Plug & Pop، قابلیت Text Link، قابلیت QuickRemote، قابلیت Slide Aside، قابلیت Guest Mode
 
G2 이미지
 
در پایان این همایش، جلسۀ پرسش و پاسخ برگزار شد و اصحاب رسانه با پرسیدن سؤال از مدیران ال‌جی در مورد قدرتمندترین گوشی ال‌جی تاکنون اطلاعات بیشتری کسب کردند.
 
از امکانات و مشخصات اصلی تازه وارد ال جی به بازار ایران میتوان به پردازنده 2.26 گیگاهرتز دوهسته‌ای کوالکوم Snapdragon™ 800، صفحه‌نمایش 5.2 اینچ Full HD IPS (1920×1080 پیکسل در 423 پیکسل در اینچ)، ۱۶ تا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۲گیگابایت رم LPDDR3 هشتصد مگاهرتزی، دوربین پشت 13 مگاپیکسل با OIS و دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل، باتری 3000 میلی‌آمپر بر مبنای اندروید Jelly Bean 4.2.2 اشاره کرد.
 
G2 이미지
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.