اپراتورها

تلفن همراه

October 11, 2013
11:29 جمعه، 19ام مهرماه 1392
کد خبر: 58065

آوای انتظار تلفن ثابت تا پایان امسال در خراسان عرضه می شود

مشهد – خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: آوای انتظار اولین سرویس در حوزه شبکه های هوشمند است که تا پایان همین امسال راه اندازی می شود.
 
 
علی ملک جعفریان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت مخابرات در حوزه های همراه اول، دیتا، شبکه های اختصاصی و تلفن ثابت به مردم خدمت ارائه می کند.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی افزود: در بخش تلفن همراه با قدمت 18 ساله که امروزه جزو اسباب جدا نشدنی زندگی مردم شده است سه میلیون و 700 هزار شماره در خراسان رضوی واگذار شده است که از این آمار یک میلیون، شماره های ثابت همراه و دو میلیون و 700 هزار شماره اعتباری هستند.
 
ملک جعفریان بیان کرد: در بحث تلفن همراه ارزش افزوده هایی هم عرضه می شود که اس ام اس و جی پی آر اس دو مورد از این سرویس ها است که ارائه می شود.
 
وی تصریح کرد: دو میلیون و 70 هزار شماره هم در بخش تلفن ثابت در سطح استان خراسان رضوی واگذار شده است که برای این بخش هم ارزش افزوده هایی در نظر گرفته شده است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی بیان کرد: سرویس اس ام اس برای تلفن ثابت از ارزش افزوده هایی است که چهار ماه پیش باید راه اندازی می شد ولی متاسفانه به دلائلی هنوز فراهم نشده و در حال پیگیری هستیم که ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.
 
ملک جعفریان اظهار کرد: قصه گویی، صدای مشاور و امداد رایانه از دیگر سرویس هایی است که شرکت ها با گرفتن خط از مخابرات به مردم ارائه خدمت می کنند.
 
وی افزود: در حال راه اندازی  شبکه های هوشمند ان جی ان هستیم که حدود 70 میلیارد تومان روی آن سرمایه گذاری شده است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی اظهار کرد: از 30 مرکز مخابراتی 12 مرکز از شبکه قدیمی به شبکه های جدید برگردان شده است و با اتمام برگردان تمام 30 مرکز به طور متمرکز این شبکه راه اندازی می شود.
 
ملک جعفریان گفت: آوای انتظار اولین سرویس در این حوزه است که تا پایان همین امسال راه اندازی شده و ماهیانه 200 تومان از مشترکان هزینه دریافت می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.