اپراتورها

تلفن همراه

October 11, 2013
17:51 جمعه، 19ام مهرماه 1392
کد خبر: 58086

مدیر عامل راجرز در مقابل مشترکان به زانو افتاد

اختلالات چند ساعته ارتباطات صوتی و پیامکی اپراتور بی‌سیم راجرز در کانادا، این شرکت را توئیت‌باران کرد و مدیر عامل آن را در مقابل مشترکان به زانو انداخت.
 
 
به گزارش تسنیم، اپراتور سیار راجرز کانادایی دو روز گذشته شبکه بی‌سیم‌اش در این کشور دچار اختلال و قطعی شد و بسیاری از مشترکانش را تحت تأثیر قرار داد تا جاییکه بسیاری از ارتباطات صوتی و پیامکی شبانه این اپراتور در آن روز به مقصد نرسید.
در حالیکه قطعی شبکه این اپراتور موجب اختلالی در سرویس‌های دیتا نشد اما وسعت اختلالات تا اندازه‌ای بود که بسیاری از کاربران از آن ابراز نارضایتی کردند و شبکه‌های اجتماعی را از پیام‌های خود که بعضا کنایه نیز در آن‌ها نهفته بود، پر کردند.
این رویداد غیر مترقبه باعث شد که ندیر محمد رئیس و مدیر عامل این اپراتور ارتباطی عنوان کرده که با بررسی‌های انجام گرفته، مشخص شد که مشترکان راجرز به هیچ‌وجه نمی‌توانند این اختلالات را درک و هضم کنند و چنین اختلالاتی برای‌شان بسیار گران بوده است.
وی همچنین گفته است که دو روز گذشته (چهارشنبه) در مواجه شدن با چنین مشکلی، مسئولان فنی و تکنسین‌ها به سرعت مشغول کار شدند تا سرویس‌ها را به حالت اولیه بازگردانند که رفته رفته همین شد و کل مشکل در بعد از ظهر چهار شنبه رفع شد.
او همچنین از صمیم قلب از مشترکان این اپراتور مخابراتی بابت مشکل ایجاد شده در سیستم فنی عذرخواهی و از صبر و شکیبایی مشترکانش تشکر کرد.
البته باید این را هم گفت که مدیر این اپراتور در مواجه شدن با توئیت‌های سنگین سرشار از گله و شکایت، پا پیش گذاشت و حاضر به عذرخواهی از مشترکانش شد.
با توجه به اینکه بخشی از مشکلات به شبکه فیدو (دیگر اپراتور ارتباطی سیار) نیز سرایت کرده بود، هر دو اپراتور اعتبار یک روز را به حساب کلیه مشترکانی که هزینه استفاده از سرویس را در انتها می‌پردازند، اضافه خواهند کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.