تلفن همراه

گوشی

October 14, 2013
0:55 دوشنبه، 22ام مهرماه 1392
کد خبر: 58139

معرفی نسل جدید گوشی هوشمند سامسونگ در سال نو میلادی

سامسونگ مراسمی را برای ماه ژانویه ترتیب داده است که احتمال می‌رود طی آن نسل آتی سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S این شرکت معرفی شود.
 
Samsung to announce Galaxy S5 in January?
 
 
به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، این طور که پایگاه خبری TechRadar گزارش داده است، سایت کره‌ای Naver که توسط یکی از کارمندان اسبق شرکت سامسونگ اداره می‌شود توضیح داده است که این روزها سامسونگ در مورد فروش بهترین گوشی هوشمند خود یعنی Galaxy S4 سکوت اختیار کرده و این در حالی بوده است که مدل جدید گوشی هوشمند اپل موسوم به iPhone 5S هم وارد بازار شده است.
 
این طور که پیش‌بینی شده است، مدل جدید گوشی هوشمند سامسونگ موسوم به Galaxy S5 به پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی مجهز شده است و کارشناسان این محصول را پاسخی برای گوشی هوشمند iPhone 5S می‌دانند.
 
شرکت سامسونگ همچنین قصد دارد بدنه پلاستیکی از سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S را حذف کند و در بدنه این محصول جدید مانند سری محصولات Note از فلز و چرم استفاده کند.
 
از زمانی که پلتفورم Bada سامسونگ در پروژه متن‌باز Tizen این شرکت مورد توسعه قرار گرفت، این شرکت فرآیند تولید گوشی هوشمند با این سیستم‌عامل متن‌باز را به صورت جدی‌تر دنبال کرد و همین مسئله موجب شده است تا پیش‌بینی شود که در آینده نزدیک کاربران گوشی هوشمند Samsung Tizen را در اختیار بگیرند.
 
پایگاه خبری TechRadar پیش‌بینی کرده است که گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ در ژانویه آتی طی نمایشگاه CES 2014 به صورت رسمی معرفی می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.