اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

October 25, 2013
14:15 جمعه، 3ام آبانماه 1392
کد خبر: 58332

ایرانسل برنامه‌ای برای افزایش تعرفه‌ها ندارد

1 (48) copy.JPG

مدیرعامل اپراتور دوم خاطرنشان کرده است: ایرانسل حداقل در سال جاری برنامه‌ای برای افزایش تعرفه‌های خود ندارد.
 
علیرضا قلمبر دزفولی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی که درباره برنامه‌های اپراتور دوم در زمینه تغییر تعرفه‌ها مطرح شده بود اظهار کرد: بحث تغییر و افزایش تعرفه‌ها موضوعی است که به طور عام در تمام اپراتورها مطرح می‌شود اما بی شک باید تناسب این بخش با شرایط اقتصادی کشور و مردم را هم مدنظر داشت.
 
وی ادامه داد:این بحث مساله‌ای نیست که بتوان آن را انکار کرد اما طبیعی است زمانی که شرایط اقتصادی کشور تغییر می‌کند این موضوع برروی درآمد مردم نیز تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل این مسائل تاثیر مستقیمی برروی میزان تعرفه‌ها و به تبع آن درآمد اپراتورها می گذارد. بنابراین ما هم مانند سایر اپراتورها دائم این مساله را مورد توجه قرار می دهیم.
 
دزفولی همچنین عنوان کرد: میزان مکالمات کاربران و تعداد ثانیه‌های مکالمات در طول روز و ماه همواره توسط ما مورد بررسی قرار می گیرد و تاثیر مسائل اقتصادی بر روی این بخش تاثیر مستقیم دارد.ما نیز با بررسی مستمر این موضوع اقدام به انتخاب تعرفه می کنیم اما در این میان تفاوت ما با سایرین در این است که صرفا به تعرفه به عنوان محل افزایش یا کاهش درآمد نگاه نمی کنیم .
 
مدیرعامل ایرانسل در عین حال وضعیت اقتصادی مشترکان و کشور و موضع‌گیریهای دولت و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات را مجموعه ای دانست که برای انتخاب و اعمال تعرفه‌ها مورد توجه قرار می گیرد.
 
اما دزفولی در پاسخ به این سوال که با تمام این تفاسیر آیا اپراتور دوم ظرف یک سال آینده تقاضای افزایش تعرفه‌های خود را مطرح خواهد کرد یا خیر، توضیح داد: با توجه به این که دولت یازدهم به تازگی کار خود را آغاز کرده باید منتظر ماند تا سیاستهای اقتصادی آن به طور کامل مشخص شود. اگر در این دولت میزان نرخ ارز و تورم نرخ کاهشی داشته باشد و یا این که سیری صعودی داشته باشد، هر یک تاثیرات خاص خود را دارد و تصمیم‌گیری خاص خود را می‌طلبد اما آنچه به طور مشخص می توان گفت آنکه حداقل تا پایان سال جاری برنامه‌ای برای افزایش تعرفه‌های خود نداریم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.