اپراتورها

تلفن همراه

October 26, 2013
22:35 شنبه، 4ام آبانماه 1392
کد خبر: 58359

همراه اول استانهای برترش از نظر کیفیت را معرفی کرد!

سیزدهمین همایش کشوری امور مشترکین و بازاریابی همراه اول در بندرعباس به کار خود پایان داد.
 
به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزهمین گردهمایی کشوری امورمشترکین و بازاریابی همراه اول که به مدت ۲ روز(یکم و دوم آبان ماه) در بندر عباس برگزار شده بود، عصر روز پنجشنبه ۲ آبان به کار خود پایان داد.
در این همایش سراسری مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با اشاره به توجه ویژه اپراتور اول به امر سلامت مردم اظهار داشت: آنتن های همراه اول به عنوان شبکه ای سبز، کمترین مضرات را نسبت به سایر امواج بر بدن انسان دارد و فرآیندهای این امر در آزمایشگاههای تخصصی به طور مستمر اندازه گیری می شود.
صدوقی با بیان اینکه شبکه تلفن همراه اول با ۱۹ سال سابقه و ۶۲ میلیون سیم کارت فروخته شده، رتبه نخست را در بین اپراتورهای همراه کشور دارد، خاطر نشان کرد: همراه اول هم اکنون در ۱۱۶۹ شهر و ۴۵ هزار روستا پوشش دارد که ۱۰۰ درصد از راه های اصلی جاده ای و ریلی و همچنین ۸۵ درصد جاده های فرعی را تحت پوشش فراگیر خود قرار داده است.
وی افزود: هر چند شبکه همراه اول فراگیرترین اپراتور تلفن همراه کشور است، اما همچنان برای ارائه سرویس های جدید و به روزرسانی خدمات فنی با منع قانونی روبرو است.
مدیرعامل همراه اول با اشاره به اهداف این همایش، اظهار داشت: انتقال تجارب، آموزش و یکسان سازی فعالیتها و استاندارد سازی فرآیندهای سرویس ها و خدمات از جمله اهداف این همایش است.
وی در پایان متذکر شد: خدمات همراه اول در استان هرمزگان با توجه به موقعیت خاص استان مطلوب است و این شرکت رتبه نخست را در کیفیت ارائه خدمات دارد.
در پایان این همایش دو روزه در بخش «ارزیابی جامع شاخص های عملکرد در حوزه ارتباطات سیار» استان های خراسان جنوبی، سمنان، همدان، مرکزی و اصفهان، در بخش «ارزیابی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان همراه اول» استان های خراسان جنوبی، البرز و کرمانشاه و در بخش «مراکز تماس برگزیده» استان های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.