اپراتورها

تلفن همراه

October 27, 2013
14:21 یکشنبه، 5ام آبانماه 1392
کد خبر: 58372

بومی سازی weChat برای کاربران ایرانی آندروید

مدیر فنی یکی از شرکتهای تولید کننده گوشی تلفن همراه از بومی سازی و فارسی سازی نرم افزار مسنجر سیستم عامل آندروئید – WeChat – برای گوشی های تلفن همراه خبر داد که وابسته به هیچ سروری در خارج از کشور نیست.
 
مهدی بهوندی در گفتگو با مهر، با اشاره به تحریم های نرم افزاری علیه ایران که اجازه دانلود بسیاری از سرویس های چت و بازار را برای سیستم عاملهای گوشی های تلفن همراه از کاربران ایرانی می گیرد گفت: براین اساس نرم افزار مسنجر سیستم عامل اندروئید – WeChat – برای کاربران ایرانی بومی سازی شد.
 
وی با بیان اینکه این نرم افزار امکان گفتگوی کاربران موبایل را از طریق سرویس های مختلفی چون GPRS و اینترنت فراهم می کند اضافه کرد: امکان ارسال متن و صوت و تصویر و پیام کوتاه از طریق این نرم افزار فارسی فراهم شده است.
 
مدیرفنی شرکت ارتباط همراه گویا اروند – جی ال ایکس – با تاکید براینکه این نرم افزار کاملا تولید داخل است، ادامه داد: سرورهای این نرم افزار در داخل پشتیبانی می شود و هیچگونه وابستگی به خارج از کشور ندارد؛ همچنین این نرم افزار از اینترانت ملی نیز پشتیبانی می کند.
 
بهوندی گفت: برای حمایت از مصرف کننده نرم افزار "وی چت" فارسی به صورت رایگان در اختیار کاربران آندروئید قرار می گیرد و امکان به روز رسانی این نرم افزار نیز وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه در 3 روز نخست راه اندازی این نرم افزار بالغ بر 5500 کاربر به عضویت آن درآمده اند، خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با شرکتهای بزرگ برای راه اندازی اتاق های گفتگوی اختصاصی – ChatRoom – بر روی این نرم افزار هستیم.
 
مدیر فنی جی ال ایکس همچنین از طراحی و تولید نرم افزار اپلیکیشن سنتر فارسی خبر داد و گفت: این نرم افزار نسخه فارسی سازی شده نرم افزار "اپ استور" است که امکان خرید و دانلود 5 هزار نرم افزار را برای کاربران موبایل دارای سیستم عامل آندروئید فراهم می کند.
 
وی تصریح کرد: دانلود و نصب این نرم افزار رایگان است و این نرم افزار نیز وابسته به هیچ سروری در خارج از کشور نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.