فناوری اطلاعات

October 29, 2013
14:25 سه شنبه، 7ام آبانماه 1392
کد خبر: 58426

بیانیه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در واکنش به رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران: مایل به ادامه جدال کلامی نیستیم

کسب و کار : بازتاب صحبت‌های محمد مهدی میر مهدی، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در رابطه با نمایشگاه الکامپ 1392 ادامه دارد. پس از انتشار گفت‌وگوی حمیدرضا قمی، دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با «کسب‌وکار»، دیروز بیانیه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منتشر شد.
 
در این بیانیه آمده است: «ریاست محترم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور درتمام مراحل تعامل با نهادهای ذیربط، به شورای مرکزی وهیات رئیسه سازمان ارائه گزارش کرده و تاییدیه وحتی تشویق ایشان را دریافت داشته‌اند و چنانچه جناب آقای میر مهدی به آرایی که صنف به ایشان درباره عضویت در شورای مرکزی اعطا کرده بود ارج می‌گذاشتند و در جلسات شورا بصورت مرتب شرکت می کردند مجبور به ایراد چنین اتهام واهی در پیشگاه عموم نمی‌شدند. » 
درباره مباحث ارزی و ریالی نمایشگاه الکامپ آمده است: «لازم می‌داند تاکید کند بیانات ایشان درباره حذف محاسبه ارزی، درخواست تازه و دور از نظر این سازمان نیست کما اینکه این سازمان از دیر باز پیگیر این موضوع بوده است. کاهش تدریجی میزان ارزی در الکامپ و به‌ویژه محدود ساختن آن در کمترین سطح ممکن در الکامپ نوزدهم دستاورد همین تلاشهای یک دهه اخیر است. بیانیه‌ها و مصاحبه‌های مسئولین این سازمان و اخطار رئیس فعلی سازمان در ابتدای سال جاری گواه این موضوع است. اگر آنچه آقای میرمهدی می‌طلبد می‌شد، قهر با افراد مجری نبود و نیست. قهر با الکامپ است که سالانه عده‌ای ازهمکاران ما دلبسته‌اند از طریق آن بازاری بیابند. »
در بخشی از این بیانیه آمده است: «قضاوت درباره اتهام، بله قربان گویی به مدیریت این سازمان بر عهده آحاد صنف است. تنها یادآور می‌شود برخورد دوگانه ریاست اتحادیه فناوران رایانه تهران درباره طرح شبنم که از یک‌سو تاییدات ایشان مورد تشویق کارگزاران طرح قرارمی گرفت وحتی به عنوان یکی از مجریان طرح وارد معامله با مجریان می‌شوند وامروز و دیروز در پی موج ایجاد شده، به انتقاد از طرح می‌پردازند، هنوز در حافظه‌ها باقی است. » 
سازمان نظام صنفی در پایان این بیانیه تاکید کرده است: «این سازمان همواره به سایر تشکلها احترام نهاده و اینک نیز به جهت حفظ احترام اعضای محترم صنف فناوران رایانه تهران که آقای میرمهدی نماینده ایشان هست، توهین‌ها واتهامات وارده از سوی ایشان را نادیده گرفته ومایل به ادامه این جدال کلامی بی‌حاصل وزیان‌آور نیست. امید است عقلای معظم اتحادیه صنف رایانه تهران به کنترل موضوع کمک کنند. »
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.