امنیت

تلفن همراه

گوشی

October 31, 2013
12:41 پنجشنبه، 9ام آبانماه 1392
کد خبر: 58479

نسخه جدید Mobile Security پاندا منتشر شد

آنتی ویروس پاندا جدیدترین نسخه از محصول Panda Mobile Security version 1.1.0 را منتشر کرد. این نرم افزار هم اکنون از طریق Google Play در دسترس همکان قرار گرفته است.
 
براساس اعلام محققان امنیتی آزمایشگاه پاندا سکیوریتی، آن دسته از کاربرانی که قبلا این نرم افزار را تهیه و استفاده کرده اند، نسخه قبلی شان بطور خودکار به نسخه جدید این آنتی ویروس بروز رسانی خواهد شد.
 
نسخه جدید این محصول دارای قابلیت های بسیار زیادی است که در ادامه به آنها اشاره شده است:
 
–    توانایی تشخیص شما در مکان فعلی تان
–    قفل ضدسرقت برای جلوگیری از دسترسی به اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی تلفن همراه
–    پاک کردن اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه از راه دور
 
به گفته محققان امنیتی آزمایشگاه پاندا سکیوریتی در جدیدترین نسخه از این نرم افزار صفحه دسترسی و منوی کاربری این آنتی ویروس بهینه سازی شده و با گزارشات رسیده از سوی کاربران موتور ضدتروجان این نرم افزار نیز کاملا بروز رسانی شده است. 
 
کلیه کاربران و علاقه مندان می توانند Panda Mobile Security version 1.1.0 را به منظور داشتن حداکثر حفاظت بر روی کلیه دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید نظیر انواع گوشی های موبایل و انواع تبلت ها نصب کرده و از نهایت امنیت لذت ببرند. چرا که:
–    آنتی ویروس: موتور آنتی ویروس نصب شده بر روی این نرم افزار کلیه برنامه های نصب شده بر روی دستگاه های هوشمند شما را قبل از اولین مرتبه استفاده اسکن و از میزان سلامت آنها شما را باخبر خواهد کرد.
–    حفاظت در برابر تهدیدات از طریق دانلود: این نرم افزار امنیتی به محض انجام هرگونه دانلود از سوی کاربران قبل از استفاده و بدون کوچکترین تاثیر بر روی عملکرد گوشی، آنها را بررسی کرده و میزان خطرآفرینی هر یک را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد داد.
–    تجزیه و تحلیل کارت های SD: کارت های حافظه SD به منظور بررسی هر گونه تهدیدی از سوی این نرم افزار اسکن می شود.
–    و در نهایت اینکه Panda Mobile Security عملکرد گوشی های هوشمند را تحت تاثیر قرار نداده و عمر باتری دستگاه شما را نیز کاهش نمی دهد. فقط و فقط حداکثر میزان حفاظت و امنیت را برای گوشی هوشمند شما به ارمغان می آورد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.