اپراتورها

اینترنت و شبکه

October 31, 2013
13:41 پنجشنبه، 9ام آبانماه 1392
کد خبر: 58488

گوگل امکان ارسال SMS و فایل GIF را به Hangouts اضافه کرد

نارنجی به نقل از engadget نوشت : امروز گوگل یک باره روی صحنه پرید و خبر از چند پیشرفت در نرم افزار محبوب Hangouts داد. از قرار معلوم از این پس این نرم افزار از ارسال پیامک و فایل های متحرک با فرمت GIF پشتیبانی می کند. همچنین یک دکمه در نظر گرفته شده تا با کسی که در حال تبادل پیام هستید به سادگی مکان خود را به اشتراک بگذارید.
 
هر چند شاید خبر ارسال فایل GIF خیلی چیز مهمی نباشد اما یکپارچه شدن هنگ اوتس با سرویس ارسال پیامک قطعاً هیجان انگیز است و نشان می دهد که شایعات قبلی در مورد اضافه شدن چنین امکانی به اندروید ۴.۴ کیت کت صحت داشته.
 
بعد از این دیگر لازم نیست برای ارسال پیام آنی و پیامک از سرویس های متفاوتی استفاده کنید و همه چیز یکجا برای شما فراهم شده. البته متاسفانه فعلاً حرفی از تلفیق این سرویس با Google Voice زده نشده.
 
دکمه اشتراک مکانی هم که صحبت آن رفت در واقع یک دکمه ساده است که به مخاطب، موقعیت شما را روی نقشه گوگل نشان می دهد. 
 
گوگل با قوت زیادی در حال بهتر کردن سرویس هنگ اوتس است؛ یکی از آنها بهبود دهنده خودکار تماس های تصویری است؛ کافی است جلوی دوربین قرار بگیرید و فارغ از کم و زیادی نور محیط یا شرایط آن به مکالمه بپردازید، خود نرم افزار شدت روشنایی و کنتراست را بسته به محیط تنظیم می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.