اپراتورها

تلفن همراه

November 6, 2013
13:19 چهارشنبه، 15ام آبانماه 1392
کد خبر: 58622

رایتل 1.5 میلیون مشترک دارد (بروزرسانی-2 و پایانی)

مدیرعامل شرکت رایتل تعداد مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه کشور را 1.5 میلیون مشترک عنوان کرد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده این تعداد تا پایان سالجاری به 5 میلیون مشترک خواهد رسید.
رایتل 1.5 میلیون مشترک دارد.
 
به گزارش ایرنا، ˈسیدمجید صدریˈ روز چهارشنبه در نخستین نشست خبری شرکت رایتل افزود: در حال حاضر 135 شهر کشور تحت پوشش شبکه تلفن همراه رایتل قرار دارد.
 
وی درمورد ترتیب مشترکین و تعداد مشترکان سیم کارت های دائمی، اعتباری و دیتای این اپراتور گفت: آمار دقیقی در این مورد ندارم ، اما می توانم بگویم مصرف خدمات دیتا بیش از خدمات مکالمه است و هم اکنون تعداد مشترکین سیم کارت دیتای ما بیشتر است.
 
خدمات رومینگ بین الملل رایتل تا یک ماه آینده راه اندازی می شود
 
مدیرعامل رایتل گفت: رایتل در حال حاضر خدمات رومینگ بین الملل ندارد اما قول می دهیم حداکثر تا یک ماه آینده خدمات رومینگ را راه اندازی کنیم تا مشترکان رایتل در سفرهای خارجی از خدمات این اپراتور استفاده کنند.
 
سرویس مکالمه تصویری رایتل از اردیبهشت ماه قطع شده است
 
صدری با اشاره به اینکه سرویس مکالمه تصویری رایتل از اردیبهشت ماه 1392 قطع شده است، افزود: قطع این سرویس ضرر و زیان قابل توجهی به رایتل تحمیل کرد و امیدواریم با حضور آقای واعظی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشکل قطعی سرویس مکالمه تصویری رایتل هرچه سریعتر برطرف شود.
 
وی اظهارکرد: مکالمه تصویری، سرویس ویژه رایتل است و در زمینه برقراری دوباره این سرویس با وزیر ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات مکاتبه کرده ایم و امیدواریم هرچه سریعتر این معضل حل شود.
 
صدری از نهایی شدن پیوست فرهنگی رایتل خبرداد و گفت: مراجع تصمیم گیر ، برقراری دوباره سرویس مکالمه تصویری رایتل را منوط به تدوین پیوست فرهنگی کرده اند که این پیوست در حال نهایی شدن است .
 
مدیرعامل رایتل گفت: اپراتور سوم تلفن همراه با نام تجاری رایتل ، تنها اپراتور هوشمند و تنها اپراتوری است که مجوز ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه را دارد و چند روز پیش یکهزارمین سایت خود را در شاهچراغ نصب کرد.
 
صدری برنامه رایتل را نصب سه هزار و 600 سایت تا پایان دوره انحصار (شهریور ماه سال 1393 ) اعلام کرد.
 
سرویس ویژه رایتل ،برای افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی 
 
وی افزود: 100 درصد سهام رایتل متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا) است و تمام کارکنان رایتل ایرانی هستند و هیچ شرکت خارجی سهامدار این اپراتور نیست.
 
صدری گفت: با توجه به اینکه تامین اجتماعی یک خانواده بزرگ است و 37 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند ، رایتل برنامه جدی برای ارایه خدمات و سرویس های ویژه برای خانواده تامین اجتماعی دارد .
 
وی گفت ارایه خدمات ویژه به خانواده بزرگ تامین اجتماعی شروع شده و در آینده این خدمات با اولویت خدمات ارزش افزوده ادامه خواهد داشت .
 
 
رایتل مشکلات زیادی دارد 
 
مدیرعامل رایتل گفت: شبکه رایتل بی نقص و بی ایراد نیست و مشکلات زیادی از ترخیص کالا در گمرک تا تحریم و مشارکت و همکاری با وندروهای (ارایه دهندگان تجهیزات ) خارجی داریم ، اما تلاش می کنیم همه این مشکلات را برطرف کنیم .
 
صدری در مورد رقابت با سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور گفت: هدف ما تکیه بر سرویس های ارزش افزوده مانند پرداخت با موبایل و ارایه خدمات در حوزه سلامت و آموزش است ، در این راستا با سازمان های بزرگ از جمله دانشگاه آزاد و سازمان بهداشت وزارت نفت تفاهم نامه امضا کرده ایم.
 
وی افزود: تعرفه مکالمه رایتل با تعرفه های ایرانسل و همراه اول فرقی ندارد ، در زمینه قیمت سرویس های جدید نیز دنبال ارایه خدمات با قیمت حداقلی هستیم .
 
 
پوشش رایتل در تهران تا 2 ماه آینده تکمیل می شود 
 
مدیر عامل رایتل گفت: پوشش تهران تا عمق 300 کیلومتر تا 2 ماه آینده تکمیل می شود و تمام جاده های منتهی به تهران تحت پوشش شبکه رایتل قرار می گیرد.
 
صدری گفت: خوشبختانه با شرکت ارتباطات شهر در زمینه نصب دکل و آنتن مشکلی نداریم .
 
وی همچنین تاکید کرد باید به وضعیت شبکه فروش رایتل سامان جدی بدهیم و سیم کارتها و کارت شارژهای این اپراتور به راحتی در اختیار مردم قرار بگیرد.
 
رایتل فروش تلفنی ندارد 
 
صدری با اشاره به فروش غیرمجاز سیم کارت های رایتل از طریق تماس تلفنی گفت: رایتل فروش تلفنی ندارد و این اپراتور فروش سیم کارت خارج از شبکه رسمی را به کمک مردم و اطلاعات مردمی پیگیری می کند.
 
رایتل هنوز به سود آوری نرسیده است 
 
مدیرعامل رایتل گفت : رایتل یک سال است که فعالیت خود را شروع کرده و هنوز به سود آوری نرسیده است ، انتظار هم نداشتیم که بعد از یک سال به سود برسیم .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.