تلفن همراه

گوشی

November 7, 2013
11:22 پنجشنبه، 16ام آبانماه 1392
کد خبر: 58627

۶ تلفن اندرویدی میان رده با قابلیت استفاده از دو سیم کارت

این روزها بسیاری از مردم علاقه مند یا مجبور به حمل تلفن های دو سیم کارته هستند تا بتوانند از خدمات اپراتورهای مختلف بهره مند شوند. البته تا منظور از خدمات چه باشد!
 
به هر صورت اگر دنبال تلفن های دو سیم کارته می گردید، مثل همیشه اندروید بیشترین امکان انتخاب را در اختیار کاربران قرار می دهد و در اینجا هم ما ۶ انتخاب را برای شما به طور سریع مقایسه کرده ایم.
 
۱. Acer Liquid E2
 
این تلفن که آوریل ۲۰۱۳ به بازار آمده، از اندروید ۴.۲.۱ بهره می برد. ابعاد آن ۱۳۱ در ۶۸ در ۹.۹ میلیمتر و وزنش ۱۴۰ گرم است و نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ (تراکم ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ) از نوع IPS LCD در جلوی آن می درخشد که از سنسور مجاورت و سنجش نور محیط نیز برخوردار است.
 
باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری با عمر ۹ ساعت مکالمه، پردازنده مدیاتک MT6589 با ۴ هسته ۱.۲ گیگاهرتزی از نوع کورتکس A7، دوربین ۸ مگاپیکسلی با ضبط ویدیوی 1080p (نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه) در عقب، دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو، رم ۱ گیگابایتی و ۴ گیگابایت حافظه داخلی (به همراه شکاف میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت) از دیگر مشخصات آن هستند.
 
گرچه بدنه دستگاه می توانست کوجکتر باشد ولی با این حال Liquid E2 جزو بهترین دو سیم کارته های معرفی شده است. البته یافتن آن در بازار ایران کار سختی خواهد بود.
 
۲. Samsung Galaxy Win
 
سامسونگ در همه زمینه ها رقیبی حاضر و فعال است و اینجا هم استثنایی را شاهد نیستیم. گلکسی وین آوریل ۲۰۱۳ عرضه شده  و مشخصات جالب توجهی دارد.
 
اندروید ۴.۱ به همراه بدنه ای با ابعاد ۱۳۳.۳ در ۷۰.۷ در ۹.۶۵ میلیمتر و وزن ۱۴۴ گرم، نمایشگر ۴.۷ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ و تراکم پیکسل ۱۹۹، پردازنده ۴ هسته ای اسنپدرگون ۲۰۰ به همراه گرافیک آدرنو ۲۰۳، ۱ گیگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و شکاف میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت از مشخصات اصلی گلکسی وین به شمار می روند.
 
باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری دستگاه حدود ۱۱ ساعت مکالمه را دوام می آورد و دوربین ۵ مگاپیکسلی آن نیز همراه با فلاش LED است. البته کیفیت ضبط فیلم با آن 720p با ۱۵ فریم بر ثانیه ذکر شده. دوربین جلو هم ۰.۳ مگاپیکسل کیفیت دارد.
 
این محصول با قیمتی در حدود ۸۹۷ هزار تومان  به فروش می رسد.
 
۳. LG Optimus L7 II Dual
 
این میان رده ال جی با اندروید ۴.۱ و ابعاد ۱۲۱.۵ در ۶۶.۶ در ۹.۷ میلیمتر و وزن ۱۱۶ گرم در فوریه ۲۰۱۳ معرفی شده.
 
نمایشگر ۴.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ و تراکم ۲۱۷ پیکسل در هر اینچ، سنسور نور و مجاورت، پردازنده اسنپدرگون S4 Play با ۲ هسته ۱ گیگاهرتزی، گرافیک آدرنو ۲۰۳، ۷۶۸ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، شکاف میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین ۸ مگا پیکسلی در عقب با فلاش LED، و دوربین VGA در جلو از مشخصات اصلی این دستگاه هستند.
 
باتری ۲۴۶۰ میلی آمپری این دستگاه تا ۱۲ ساعت مکالمه را پشتیبانی می کند و قیمتش هم حدود ۶۷۷ هزار تومان است.  
 
۴. HTC Desire 600
 
 
این تلفن دو سیم کارته اچ تی سی از اندروید ۴.۱ برخوردار است و ابعاد و وزن آن به ترتیب ۱۳۴.۸ در ۶۷ در ۹.۲۶ میلیمتر و ۱۳۰ گرم است.
 
نمایشگر ۴.۵ اینچی S-LCD 2 با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ و تراکم ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ به همراه پردازنده ۴ هسته ای اسنپدرگون ۲۰۰، گرافیک آدرنو ۲۰۳، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و شکاف میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت از مهمترین مشخصات آن هستند.
 
باتری با ظرفیت ۱۸۶۰ میلی آمپر تا ۱۲ ساعت مکالمه را پشتیبانی می کند و دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب، هم دارای قابلیت آشکار سازی در پس زمینه (BSI) است و هم ویدیوها را با کیفیت 720p ضبط می کند. دوربین جلو هم ۱.۶ مگاپیکسلی است.
 
قیمت این تلفن در حدود ۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است.
 
۵. Samsung Galaxy Core
 
این محصول نیز مربوط به سال جاری میلادی و مجهز به اندروید ۴.۱ است. ابعاد آن ۱۲۹.۳ در ۶۷.۶ در ۸.۹۵ میلیمتر و وزنش ۱۲۴ گرم ذکر شده.
 
نمایشگر ۴.۳ اینچی TFT با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ و تراکم ۲۱۷ پیکسل در هر اینچ، پردازنده اسنپدرگون S4 Play دو هسته ای، گرافیک آدرنو ۲۰۳، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، شکاف میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت، دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED و دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی در جلو از دیگر مشخصات این تلفن هستند.
 
باتری دستگاه با ظرفیت ۱۸۰۰ میلی آمپر تا ۱۴ ساعت مکالمه را پشتیبانی می کند و قیمت تلفن هم بین ۶۹۱ تا ۷۷۷ هزار تومان است.
 
۶. Sony Xperia M Dual
 
این تلفن که در ژوئن ۲۰۱۳ معرفی شده از اندروید ۴.۱ برخوردار است. ابعاد ۱۲۴ در ۶۲ در ۹.۳ میلیمتر و وزن ۱۱۵ گرم از جمله مشخصات فیزیکی مهمش هستند.
 
نمایشگر ۴ اینچی TFT با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ و تراکم ۲۴۵ پیکسل در هر اینچ، سنسورهای نور و مجاورت به همراه شیشه مقاوم در برابر خش، پردازنده اسنپدرگون S4 Plus، گرافیک آدرنو ۳۰۵، رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایت (۲ گیگابایت در اختیار کاربر)، و شکاف میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت از جمله مشخصات اصلی دستگاه هستند.
 
این تلفن با قیمتی حدود ۶۷۰ هزار تومان دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED و کیفیت ضبط ویدیوی 720p در عقب، دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی VGA در جلو، و باتری ۱۷۵۰ میلی آمپری با قابلیت مکالمه ۱۱ ساعتی هم هست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.