تلفن همراه

گوشی

November 12, 2013
10:27 سه شنبه، 21ام آبانماه 1392
کد خبر: 58733

چرخه تولید آیفون تغییر می‌کند

افزایش درخواست بازار جهانی برای خرید آیفون و رایانه لوحی iPad باعث شده است تا این شرکت مجبور شود استراتژی‌های موجود برای چرخه تولید محصولات خود را بازنگری کند.
 
iPhone 5s
 
 
به گزارش فارس به نقل از اپل‌اینسایدر، "کتی هوبرتی"( Katy Huberty) یکی از کارشناسان مرکز Morgan Stanley Apple در پی صحبت‌های خود با "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل و "پیتر اوپنهیمر"( Peter Oppenheimer) مدیر مالی اپل اعلام کرد که خط تولید گوشی هوشمند آیفون در این شرکت با تغییرات قابل ملاحظه مواجه می‌شود.
 
 هوبرتی بر این باور است که شرکت اپل به واسطه تجربیات خود در سال‌های گذشته به این نتیجه رسیده است که فرآیند تولید دستگاه‌های الکترونیکی محبوب و مردمی خود را در هر سال کاملا به‌روز کند و همین امر موجب شد تا این شرکت طی سال 2012 میلادی رایانه‌های لوحی iPad 3 و iPad 4 را روانه بازار کند.
 
افزایش درخواست بازار جهانی برای خرید گوشی هوشمند آیفون و رایانه لوحی iPad که اپل را به یک منبع مورد توجه در سراسر جهان تبدیل کرده، باعث شده است تا این شرکت مجبور شود استراتژی‌های موجود برای چرخه تولید محصولات خود را بازنگری کند.
 
شرکت اپل طی سال‌های گذشته در سپتامبر هر سال یک مدل جدید از دستگاه‌های چندرسانه‌ای قابل‌حمل iPod را روانه بازار می‌کرد و امسال درعوض مدل‌های جدید گوشی هوشمند آیفون را در این زمان معرفی کرد. باید توجه داشت که برای این دستگاه چندرسانه‌ای همراه از سال 2013 به بعد به‌روزرسانی قابل ملاحظه‌ای اتفاق نیفتاده است.
 
هوبرتی همچنین بر این باور است که خدمات اپل با افزایش محبوبیت خود نزد کاربران جهانی سود بیشتری را از آن این شرکت می‌کنند. شرکت اپل بر این باور است که این روزها بیش از 600 میلیون کاربر در سراسر جهان وجود دارند که خدمات را در سطح عالی در اختیار می‌گیرند و همین مسئله باعث شده است تا استفاده از ابزارهایی نظیر Touch ID برای تشخیص اثر انگشت در نسل جدید گوشی‌ هوشمند آیفون برای آن‌ها بسیار مفید باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.