تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

November 15, 2013
10:37 جمعه، 24ام آبانماه 1392
کد خبر: 58790

ادوبی خدمات بازاریابی ابری خود را وارد دنیای ابزارهای همراه کرد

شرکت ادوبی قابلیت‏‌های جدیدی را به خدمات بازاریابی تحت پردازش ابری خود افزوده است که کاربران به کمک آن می‌‏توانند از این خدمات بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند. 
به گزارش وب‌‏سایت destinationcrm، شرکت ادوبی که یکی از عرضه‌‏کنندگان مطرح راهکارهای بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری در جهان است، اعلام کرده است از این پس بازاریاب‏‌ها می‌‏توانند از خدمات بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری این شرکت که به مارکتینگ کلود مشهور است، بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند. خدمات همراه راهکار بازاریابی ابری ادوبی دارای قابلیت‏‌های جدیدی است که از جمله آن‌ها می‌‏توان به رابط کاربری جدید این خدمات برای بازاریابانی که از ابزارهای همراه استفاده می‌‏کنند، قابلیت هدف‏گیری تجربه مشتریان از اپ‏‌های نصب شده بر روی ابزارهای همراه که بر اساس فناوری مکان‏یابی جی پی اس انجام می‌‏شود و غیره اشاره کرد. 
بازاریاب‏‌ها به کمک یکپارچگی این خدمات با فناوری جی پی اس می‌‏توانند شناخت دقیق‏تری از مشتریان و تجربه‏‌های آن‌ها داشته باشند. مثلاً می‌‏توانند میزان رفت‏ و آمد آن‌ها به فروشگاه‏‌ها، رویدادهای ورزشی و یا کنسرت‏‌ها را به طور دقیق بررسی کنند. قابلیت دیگری که ادوبی به این خدمات افزوده است «تحلیل اَپ‏‌های همراه» نام دارد. بازاریاب‏‌ها به کمک این قابلیت می‌‏توانند نحوه استفاده مشتریان از اپ‏‌های نصب شده بر روی ابزارهای همراه خود را بررسی کنند. 
قابلیت دیگری نیز به این خدمات افزوده شده است که بازاریاب‏‌ها به کمک آن می‌‏توانند مشتریان خود را بر حسب اپ‏‌هایی که استفاده می‌‏کنند دسته‌‏بندی کنند. قابلیت‏‌هایی که شرکت ادوبی به خدمات بازاریابی همراه خود افزوده است سیستم عامل‏‌های مختلفی مثل اندروید، آی او اس، بلک بری ۱۰، ویندوز فون ۸، ویندوز ۸ و مک او اِس ایکس را پشتیبانی می‌‏کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.