رگولاتوری

November 25, 2013
14:01 دوشنبه، 4ام آذرماه 1392
کد خبر: 59003

وزیرارتباطات: فقط ۱۴درصد برنامه پنجم توسعه محقق شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با وجود اینکه نیمی از دوره زمانی برنامه پنجم توسعه را پشت سر گذاشته ایم ، اما فقط 14 درصد اهداف این برنامه محقق شده و در 2 سال و نیم آینده باید 86 درصد برنامه را اجرا کنیم .
 
 
محمود واعظی ˈ روز دوشنبه در همایش بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و با اندیشه و تفکر بسیجی عقب افتادگی را جبران کنیم .
 
وی ضمن تبریک دستاوردهای توافق هسته ای ، این توافق را بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم در 100 روز نخست عنوان کرد.
 
واعظی گفت: از دیروز تا حالا شاهد هستیم تمام رسانه های دنیا، شخصیت ها و سیاستمداران جهان در ارتباط با این موفقیت بزرگ صحبت می کنند و تنها کسی که عصبانی است، نخست وزیر اسرائیل است .
 
وی افزود: موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور در عرصه جهانی و توافق هسته ای نشان می دهد که ملت بزرگ ایران می تواند در دنیا و منطقه کارهای عظیمی انجام دهد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به بسیجیان حاضر در همایش گفت : تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی ، داشتن کارت بسیج نیست و همه کسانی که اندیشه و اخلاق بسیجی دارند و پایبند ارزشهای اسلامی هستند ،عضو خانواده بزرگ بسیج کشور محسوب می شوند.
 
واعظی ادامه داد: اگر زمانی بسیج رسالتش ورود به میدان های جنگ بود ، امروز باید در عرصه سازندگی و اقتصادی حضور پیدا کند و اگر ملتی تفکر بسیجی داشته باشد به طور قطع و یقین پیروز خواهد بود .
 
وی افزود: امروز جنگ نظامی تبدیل به جنگ نرم شده است و بسیاری از قدرت های بزرگ که در گذشته برای رسیدن به اهداف خود متوسل به جنگ نظامی می شدند ، امروز با سلاح نرم افزار وارد میدان شده اند .
 
واعظی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همه شرکت ها و سازمان های تابعه به همراه مخابرات و اپراتور همراه اول عضو یک خانواده هستند که برای رسیدن به منافع ملی باید دست به دست هم بدهند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که از طریق فضای مجازی بدنبال این هستند که فرهنگ اسلامی را خدشه دار و خانواده ها و جوانان را منحرف کنند ، افزود: وظیفه خانواده بزرگ ارتباطات کشور این است که اجازه این کار را ندهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.