اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

November 27, 2013
15:20 چهارشنبه، 6ام آذرماه 1392
کد خبر: 59060

مقاومت کارمندان یاهو در استفاده از یاهومیل

کارمندان شرکت یاهو تمایل چندانی به استفاده از سرویس رایگان ایمیل این شرکت ندارند و تنها ۲۵ درصد از آنها از این سرویس ایمیل استفاده می‌کنند.
براساس گزارش فاکس‌نیوز، باوجود اینکه مدیران شرکت یاهو کارمندان این شرکت را تشویق می‌کنند تا ایمیل‌های خود را از Outlook مایکروسافت به یاهو تغییر دهند،‌اما ظاهرا تلاش‌های آنها چندان اثربخش نبوده‌است.
 
جف بنفورت قائم‌مقام محصولات ارتباطاتی شرکت یاهو به تازگی بیانیه‌ای با عنوان "ویندوز 95 زنگ زد و خواست تا اپلیکیشن ایمیلش را پس بگیرد" را منتشر کرده‌اند و در آن برای چندیمن بار از کارمندان خود خواسته‌اند تا استفاده از Outlook را متوقف کنند. بنفورت در این بیانیه اعتراف کرده که در حرکت دادن کارمندان یاهو برای تغییر دادن سرویس ایمیل خود کاملا ناموفق بوده‌است.
 
بنفورت در این بیانیه نوشته که باید این اپلیکیشن را به خاطر بقایش ستود، اناکرونیزمی (نابهنگامی تاریخی) از عصر رایانه دهه 90، برنامه‌ای متعلق به دوره پیش‌ از وب که در زمانی نوشته شده که سرورهای NT چشم‌انداز دیتا‌سنترها را با اتکا به قابلیت این سرویس مغشوش می‌کردند. بنفورت Outlook را به دایناسور T-Rex تشبیه کرده که پدر و مادرش در این توهم بودند که دهان بزرگ و چنگال‌های کوچکی که فرزندشان دارد، عامل بی‌همتایی او خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.