اپراتورها

تلفن همراه

November 28, 2013
12:44 پنجشنبه، 7ام آذرماه 1392
کد خبر: 59078

همراه اول برای پرداخت زودهنگام قبوض جایزه می‌دهد

همراه اول اعلام کرد در راستای تشویق مشترکین به پرداخت به موقع قبوض خود به کلیه مشترکین دائمی که قبض پایان دوره هر ماه را تا ۱۵ ام ماه بصورت غیرحضوری پرداخت نمایند، یک روز مکالمه رایگان درون شبکه هدیه می دهد.
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تاریخ اجرای طرح ۱۰ آذر ماه ۹۲ می باشد و کلیه مشترکین دائمی که قبض پایان دوره خود را تا پایان روز ۱۵ام ماه به صورت غیرحضوری پرداخت نمایند مشمول طرح می باشند.
 
هدیه مکالمه رایگان به صورت اتوماتیک فعال نمی شود، لذا مشترکین مشمول طرح می بایست با شماره گیری یک کد، شخصاً هدیه مکالمه را فعال نمایند.
 
براساس اعلام، مشترکین مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پایان ۳۰ ام همان ماه امکان فعال سازی و استفاده از هدیه مکالمه رایگان را در روز دلخواه خواهند داشت. این طرح بر روی کددستوری *۱۱۱*۱۱۵# تحت عنوان هدیه شتاب در پرداخت ارائه می شود.
 
مشترکین جهت فعال سازی هدیه یک روز مکالمه رایگان می بایست در همان روزی که قصد استفاده از مکالمه رایگان را دارند، کد دستوری *۱۱۱*۱۱۵۱# را جهت فعال سازی شماره گیری نمایند. راهنمای طرح هم بر روی کددستوری *۱۱۱*۱۱۵۹# قابل دسترسی است.
 
براساس اعلام همراه اول، هنگامی که مشترک قبض پایان دوره خود را پیش از ۱۵ام ماه و به صورت غیرحضوری پرداخت نماید،پیامکی دریافت می نمایند که طی آن اعلام می شود وی مشمول دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه شده است. طی این پیامک مهلت زمانیکه مشترک برای فعال نمودن هدیه خود فرصت دارد به وی اعلام می شود.
 
چنانچه مشترک پس ازتاریخ ۱۵ ام هر ماه اقدام به پرداخت قبض پایان دوره خود نماید مشمول دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان نمی شود.
 
مشترکین پس از فعال سازی هدیه یک روز مکالمه رایگان، به مدت ۲۴ ساعت فرصت خواهند داشت که ازهدیه خود استفاده و آن را مصرف نمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.