تلفن همراه

گوشی

December 11, 2013
22:29 چهارشنبه، 20ام آذرماه 1392
کد خبر: 59402

رونمایی دوباره گوشی هواوی P6 به بازار ایران

طی مراسمی از سوی شرکت هواوی از گوشی هوشمند و فوق باریک Ascend P6 هواوی در ایران برای دومین بار، رونمایی شد.
 
https://www.ictna.ir/newsimages/2013-12-08%2020.17.02.jpg
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پس از بی نتیجه بودن باندلینگ اعلام شده بین همراه اول و هواوی، طی مراسمی با حضور مدیران چینی و ایرانی شرکت هواوی و اصحاب رسانه، گوشی Ascend P6 برای دومین بار، رسما به بازار ایران رونمایی شد.

گوشی Ascend P6 که اوایل تابستان گذشته به عنوان باریک‌ترین گوشی دنیا معرفی شد، تنها 6/18 میلی‌متر ضخامت دارد و یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که با امکانات خاص راهی بازار شده است.

در این مراسم "آندرو لن" (Lan yun) مدیر عامل شرکت هواوی در ایران گفت: تقریبا یک‌ سال و نیم پیش هیچ یک از افراد سرشناسی که در صنعت موبایل فعالیت داشتند، هواوی را نمی‌شناختند، تا آنجا که حتی از تولید گوشی موبایل توسط این شرکت خبر نداشتند، اما در طول یک سال این شرکت با پیشرفت زیادی همراه بود، به طوری که امسال برای خرید یکی از گوشی‌های این برند، 200 نفر در مراکز موبایل صف کشیدند و از سوی دیگر یک هزار و 800 دستگاه گوشی در فروشگاه هایپر استار تهران در طول یک ساعت به فروش رسید.
 
وی گفت: هوواوی در سال 2003 کار خود را شروع کرد و با تولید تلفن‌های همراه و مودم‌های اینترنت خانگی وارد بازار شد و در طول سه ماهه سوم سال 2013 توانست در بین سه تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند قرار گیرد.
پس از بی نتیجه بودن باندلینگ اعلام شده بین همراه اول و هواوی، طی مراسمی با حضور مدیران چینی و ایرانی شرکت هواوی و اصحاب رسانه، گوشی Ascend P6 برای دومین بار، رسما به بازار ایران رونمایی شد.
وی ادامه داد: از سال 2011 شرکت هواوی تمرکز خود را روی تجارت گوشی‌های هوشمند که سالانه با حدود 43/5درصد رشد همراه است، قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه از امسال شرکت ما با نام تجاری "هواوی سرویس ایرانیان" فعالیت خود را در ایران ادامه می‌دهد، گفت: هوواوی سرویس ایرانیان همیشه با مردم ایران خواهد بود و در مراحل مختلف اجتماعی همیشه پشتیبان ایرانیان است.
 
همچنین "هاوارد چن" مدیر ارشد واحد ترمینال هوواوی گفت: شرکت هواوی کار خود را با شعار Make it Possible آغاز کرد، اما هم‌اکنون به Make it Happen نایل شده و سیاست خود را از B2B به B2C تغییر داده و کیفیت مهم‌ترین عاملی بوده که توانسته خود را در بازار دنیا مطرح کند.
 
طراحی، سبکی، دوربین و رابط کاربری مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی P6 
 

در ادامه مراسم، رضا آقایی‌نیا، مدیر کل فروش هواوی به ویژگی‌های Ascend P6 پرداخت و گفت: طراحی، سبکی، دوربین و رابط کاربری مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی P6 به شمار می‌رود.
 
 
وی افزود: در گوشی P6 تعریف جدیدی از زیبایی مطرح شده و این گوشی به شکلی طراحی شده تا بتوان به جای قلم و کاغذ از آن استفاده کرد.
آقایی‌نیا گفت: بدنه P6 از جنس فلز تشکیل شده، با این حال فقط 120 گرم وزن دارد و ضخامت 6/18 میلی‌متری کاربرد گوشی را ساده‌تر کرده است.
 
آقایی نیا افزود: هواوی علاوه بر طراحی، دوربین هشت مگاپیکسلی با برنامه ImageSmart ارایه شده که کیفیت عکس‌ها را افزایش داده و قابلیت تشخیص نوع صحنه را دارد.
وی همچنین اعلام کرد: از آنجا که قابلیت Selfie یا "عکاسی از خود" به یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند تبدیل شده، هواوی در این گوشی از دوربین ثانویه پنج مگاپیکسلی استفاده کرده و امکان ویرایش عکس را برای کاربران فراهم کرده است.
 
در پایان هم این مراسم از اعضای قهرمان تیم فوتبال ساحلی کشورمان نیز تجلیل و تقدیر شد.
 
بی نتیجه بودن باندلینگ با همراه اول
 

c506d1c2bd8647f1a2f3a8c616672b38.jpg

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، رونمایی مجدد از گوشی P6 هواوی در بازار ایران، پس از رونمایی مشترک با مدیرعامل همراه اول در تاریخ چهارم مهر ماه و در حاشیه نمایشگاه تلکام 2013 تهران صورت گرفته است. 
 
در آن زمان و در سالن اختصاصی همراه اول در ایران تلکام2013، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد همراه اول و شرکت هواوی، هادی ساعی قهرمان المپیک و عضو شورای شهر تهران و تعدادی از خبرنگاران، بسته باندلینگ سیم کارت همراه اول با گوشی Ascend P۶ رونمایی شد و رسما اعلام شد این بسته گوشی و سیم کارت اعتباری بصورت انحصاری توسط همراه اول ارائه شده و قرار است در فروشگاههای زنجیره ای همراه اول، آنهم با قیمتی مناسب بفروش برسد.
 
پیش از آن هم معاون بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان همراه اول از عرضه گوشی P6 هواوی در این نمایشگاه خبر داده و گفته بود: گوشی P6 شرکت "هواوی"(Huawei) از تولید نازک‌ترین گوشی تلفن همراه هوشمند جهان است که در این نمایشگاه برای مشترکین همراه اول با شرایط ویژه عرضه خواهد شد. 
 
به گزارش ایستنا، این درحالی است که با وجود گذشت بیش از 2 ماه از این رونمایی و انتشار وعده ها متعدد در این زمینه، عرضه باندلینگ فوق آغاز نشده و هواوی طی مراسم جداگانه ای، مجدد پرچمدار خود را به بازار ایران معرفی کرده است، البته از همان زمان تا بحال، در وبسایت همراه اول، اعلام شده "همراه اول،Huawei Ascend P۶را به صورت انحصاری به بازار ایران عرضه می کند".
 
هواوی P6، در حال حاضر در بازار موبایل تهران، با قیمتی در حدود 980 هزار تومان عرضه می شود.
 
 
 
برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد هواوی پی سیکس، اینجا را کلیک کنید.
برای مشاهده جدول مشخصات و  قابلیت های این گوشی اینجا را کلیک کنید.
برای مشاهده ویدئوی همایش رونمایی جهانی این گوشی اینجا را کلیک کنید.
برای مشاهده ویدئویی در موردداستان طراحی این گوشی اینجا را کلیک کنید.
برای مشاهده ویدئویی در موردقابلیت وامکانات این گوشی اینجا را کلیک کنید.
برای خرید اینترنتی این گوشی، اینجا را کلیک کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.