اپراتورها

تلفن همراه

December 16, 2013
23:49 دوشنبه، 25ام آذرماه 1392
کد خبر: 59524

افتخاری مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد شد

طی مراسمی با حضور قائم مقام مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، عبدالحسین افتخاری به عنوان مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات توکلی تقدیر شد.
 
در این مراسم که جمعی از کارکنان ، مدیران و مسؤولان شرکت مخابرات استان و مدیران دیگر سازمان ها حضور داشتند ، ابراهیمی با زنده و پویا خواندن این استان در همه حوزه ها، افزود: نباید اجازه دهیم استان به سمت زیان دهی برود که براساس قانون تجارت مجبور به اجرای قانون شرکت ها شویم. هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران آماده کمک به این استان و سایر استان هایی که محروم نامیده می شوند هست ، البته انتظار ما بیش از این بوده و خواهد بود.
 
ابراهیمی گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی جنبه ها توانمند است، اما نیازمند عزم جدی در ارائه خدمات جدید و توسعه تلفن ثابت است.
 
قائم مقام مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود : تلفن ثابت هنوز زیرساخت اصلی ارتباطات کشور است و امروز همه اپراتورهای همراه در جهان به دنبال خرید سهام تلفن ثابت برای ارائه خدمات همگرا و مناسب هستند.
 
68 روستا محروم استان امسال صاحب ارتباطات تلفنی می شوند
 
توکلی مدیر عامل سابق استان، در گزارشی از اقدامات انجام شده طی دوران مدیریت 3 ساله خود گفت. در استان 550 هزار شماره تلفن همراه و 121 هزار شماره تلفن ثابت دایـــــر شده است و توسعه شبکه اینترنت و ارتباط رسانی به 68 روستا از عمده برنامه های سال جاری ماست.
 
در ادامـــــه مراسم ، افتخاری، مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد، با اعلام برنامه های خود گفت : این استان باید به سوددهی مناسب برسد ؛ ما می توانیم با کمال گرایی به توسعه دست یابیم ، به شرط آنکه دست به دست هم دهیم و برای اعتلای استان تلاش کنیم .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.