رگولاتوری

December 17, 2013
0:19 سه شنبه، 26ام آذرماه 1392
کد خبر: 59535

وزارت ارتباطات فراخوان ایده منتشر کرد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حمایت از توسعه صنعت فناوری اطلاعات، تشویق دستاوردهای پژوهشی و کمک به رونق کسب و کار از طریق توسعه اقتصاد دانش محور، از طرح های فناورانه در این حوزه حمایت می کند.
 
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حمایت از توسعه صنعت فناوری اطلاعات و حمایت از طرح های فناورانه در این حوزه فراخوان حمایت از ایده های برتر صادر کرد.
 
براین اساس تمامی صنعتگران، پژوهشگران و فعالان حوزه فناوری اطلاعات می توانند برای نقطه نظرات تکمیلی خود در مورد زمینه ها و مصادیق پیشنهادی و تکمیل فرم پذیرش حداکثر تا سی ام آذرماه جاری اقدام کنند.
 
ایده‌های دریافتی، ارزیابی و پس از داوری، ایده‌های برتر در قالب فراخوان طرح اعلام خواهد شد.
 
در مرحله بعد پیشنهادهای پذیرفته شده (طرح ها) در محورهای مختلف، ارزیابی و طرح های برتر به نحو مقتضی در قالب تسهیلات مالی و اعتباری، خدمات مشاوره بازاریابی و خدمات مشاوره­‌ای جهت ارتقاء مهارتهای فنی و مدیریتی تیم کاری مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
 
براساس این فراخوان ایده پیشنهادی باید دارای شرایط نوآورانه یا فناورانه، توجیه اقتصادی و بازگشت سرمایه، امکان پذیری و جذابیت بازار باشد.
 
همچنین زمینه های دارای اولویت این فراخوان نیز شامل بستر ارائه و نشر محتوا (CDP,SDP)، پردازش داده های حجیم، خدمات تخصصی نرم افزارهای سیستمی پایه، خط و زبان فارسی، رایانش ابری، رایانش همراه، زیرساختهای فنی توسعه نرم افزار، سامانه های کاربردی پیشرفته، سامانه های مکان محور (LBS) و شبکه های اجتماعی است.
 
اطلاعات تکمیلی در این زمینه در نشانی اینترنتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.